Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung neo q led technische problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2022 06:02 PM)
1627 Weergaven
Matthijs Vandekinder
First Poster
Opties

Hallo

Ik kocht vorige maand een Neo Qled QE65QN95a en ondervind enkele problemen. De tv heeft een one connect box. Een dure tv die dus eigenlijk toch perfect zou moeten werken ...

- wanneer ik de tv aanzet en de digibox opstart heb ik vaak storingen in beeld. Wanneer ik de digibox afzet en heropstart is het probleem telkens verholpen. Ook merk ik inde zwarte balk bij films verspringende blauwe puntjes op. Ook die verdwijnen bij een heropstart. 

- wanneer ik op de ps5 game valt het beeld soms 2 a 3 seconden weg waarna het weer verschijnt. Dit gebeurt regelmatig. Soms 2 of 3 keer na elkaar. Soms 1 keer per uur.

Voor beide apparaten gebruik ik de originele bekabeling. Op mijn vorige tv had ik met beide apparaten nooit deze problemen. 

Iemand die raad weet?

0 Likes
22 Antwoorden
Oplossing
delangemike
Journeyman
Opties

Heb de standaard meegeleverde hdmi kabel van de xbox series x vervangen voor een hdmi 2.1 van ru connected.

Nu alweer een paar uurtjes gespeeld op 4k 120hz en tot nu toe geen problemen meer met zwart beeld.

Dit lijkt toch wel de oplossing te zijn en lees het van andere mensen ook.

Het blijft gek dat je bij een ps5 of xbox series x een knaken hdmi kabel bij geleverd krijgt, je betaald tenslotte goed geld voor die consoles.

Ru connected kost wel 50 euro maar is wel een kwaliteits kabel.

AR82
First Poster
Opties
Help mijn neo qled Q800s 65 inch start niet meer op ma 2 jaar. Andere stroomkabel (ook 1 minuut van de elctriciteit af) en zonder ramdapparatuur proberen op te starten zonder succes. De update staat op automatisch bijwerken. Zwart beeld. Rode knop van de afstandsbediening reageert, indien aangesloten op electra hoor je het ook maar verder geen actie. Wat kan het zijn? De televisie nu 2.5 jaar gekocht in de winkel.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @AR82, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet, standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze termijn kunnen we je TV nog steeds herstellen, wel worden hier dan kosten voor berekend en uiteraard houden we ook rekening met de leeftijd van je TV. 

Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3sHIw2F

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes