Ik probeer mijn nieuwe The Frame 65 inch model 2021 op te starten in de Ambient mode. dit lukt niet hij start op in de Art mode. Ook de fysieke... Bekijk bericht
Ik ben in het bezit van een Samsung UE55TU8000WXXN TV waarop het de bedoeling was om Smarthings op te installeren. Tussen de apps kan ik hem helaas... Bekijk bericht
Ik had met de oude Samsung tv een scart en die ging via scart uit, naar rca de speakerset van Logitech in, het geluid was overweldigend. Nu heb ik... Bekijk bericht
Hallo!
Bij het aanzetten van onze Samsung TV vanmiddag, werd het scherm van boven naar beneden zwart en de tv reageert nu niet meer. Het scherm... Bekijk bericht
Ik kan helaas nergens mijn klacht over een monitor kwijt vandaar dat ik het maar in "Televisie" plaats. Om in het menu te komen van de... Bekijk bericht
SInds kort heb ik de qled 65 inch tv hierbij heb ik tijdens de instalatie ziggo next gekoppeld.
echter als ik nu de tv aanzet gaat ziggo next uit... Bekijk bericht
Sinds drie weken werkt de RTL XL app niet meer goed bij ons op de Samsung tv. Ik kom in de app, maar als ik een uitzending op wil starten, slaat... Bekijk bericht
Zojuist een nieuwe tv aangeschaft de UE75TU7020WXXN versie. 02/UTU6900E/UTU6900T/U75TM2
Ik kijk tv via een iptv verbinding met de Formuler... Bekijk bericht
Ik probeer vanaf 1-5-21 mij in te schrijven voor de promotie van 200 euro terug op je rekening.
Nu Samsung probeer eerst de dames bij het call... Bekijk bericht
hallo community samsung
graag zou een ab aanschaffen met toetsenbord voor de smart tv van samsung ue43tu7100w xxn model liefst beetje... Bekijk bericht
even een vraagje:
ik zag deze week bij een eenvoudige Samsung tv met de zwarte afstand bediening en de Informatie toets ingedrukt stream... Bekijk bericht
We hebben een samsung tv UE5MU6450SXXN in jan 2018 gekocht.
Sinds 2 weken verschijnt er een wit scherp licht onderin beeld.
Kan iemand me... Bekijk bericht
Heb sinds mei de QLED 50Q64T (50Q64TASXXN). Software versie T-NKLDEUC-2014.1,BT-S
Deze geeft bij ieder format (mp4, MKV, Mov, etc. en zelfs... Bekijk bericht
Hallo
Ik kocht vorige maand een Neo Qled QE65QN95a en ondervind enkele problemen. De tv heeft een one connect box. Een dure tv die dus eigenlijk... Bekijk bericht
Ik heb mijn q55tal deze week uitgebreid met een hw-q950t. Briljante combinatie!! Ik heb alleen 1 probleem. Als ik de tv en soundbar aanzet staat... Bekijk bericht
We hebben een QE65Q95TALXXN. Door omstandigheden zijn we de one connect box kwijt. De kabel van de tv naar deze box hebben we wel. Is het mogelijk... Bekijk bericht
Mijn televisie zijn beeld wordt soms ineens heel donker. Alsof het een een helderheid bespaar stand valt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Bekijk bericht