Heb een Q700T gekocht en het beeld reflecteert nogal fel als er licht van buitenaf op schijnt.De standaard beschermfolie is er reeds afgehaald.
... Bekijk bericht
Beste heer/mevrouw,
Het beeld van The Frame Samsung geeft een zwart scherm. Het geluid doet het nog wel. What to do op korte termijn?
Mvg,
... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung tv gekocht type Qled 55Q80A met een soundbar HW-Q70T/XN.
Mijn vraag is, hoe kan ik radio luisteren zonder de tv aan te... Bekijk bericht
Beste,
ik heb een Qled QE55Q7F, aangekocht juni 2017 en heb nu verschillende problemen:
- tv schakelt zich soms zelf aan- en uit
- heb soms... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung 55Q95T tv, ik stream films en series via streamsoftware Serviio van pc naar mijn tv, dat gaat goed echter ik kan geen foto's... Bekijk bericht
Hallo , mijn Frame QE50LS03AAUXXN (2021) geeft problemen met Ziggo Next Box. Melding : HDMI-kabel geen signaal . De bron wordt niet herkend.
Ik... Bekijk bericht
Bij het opstarten van de videoland app krijg ik dit beeld. Heb al alles geprobeerd, stekker eruit, app verwijderen, smart hub resetten en de... Bekijk bericht
Ik krijg op deze televisie slechts 4 digitale kanalen(1,3,9 en 10) terwijl via de HUMAX kast ik ze wel allemaal zie.
Het gaat om een TV op een... Bekijk bericht
Goedenavond ,
ik kan sinds vanmiddag mijn tv niet meer aanzetten via de afstandsbediening, ook niet handmatig, ook de Samsung soundbar start... Bekijk bericht
Via de webshop van Samsung op 11 mei de Neo qled qn85a gekocht. Op de site stond een promotie geldig van 5 april tm 16 Mei2021. Cashback van 200,-... Bekijk bericht
Sinds 1 maand een prachtige Neo Qled 4K qn85a aan de muur hangen. Helaas bij het tv kijken geluidsvertraging. Na resetten kpn tv ontvanger loopt... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb onlangs een QE55Q70T gekocht via een Partner van Bol.com, prachtige televisie met super beeld, in het begin had ik alleen... Bekijk bericht
Zowel Spotify als de NPO app doen het niet op mijn nieuwe tv (55Q64T (2020) QE55Q64TASXXN
Spotify geeft geen geluid en NPO app laadt niet. Heb de... Bekijk bericht
Onze UE55NU7170 smart tv uit 2018 geeft onderin een witte vlek bij fel licht. Het lijkt alsof daar een lampje achter zit. Wat kan ik doen aan deze... Bekijk bericht
frame tv gekocht. Wil mij aanmelden bij art abonnement echter zowel visa en Paypal lukt niet. Betaling ( eerste 3 maanden 0) komt wel in de... Bekijk bericht
Weet iemand of het mogelijk is om mijn One Connect aan te sluiten op mijn receiver en op die manier digitale radio te ontvangen. Ziggo stopt... Bekijk bericht
Goedemiddag allemaal,
Ik heb sinds deze week een prachtige neoQled 75" aan de wand hangen en wil hier een HD aan koppelen zodat ik ook... Bekijk bericht