Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE55Q95T icm HW-K950 geen Dolby Atmos

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2020 02:51 PM)
237 Weergaven
DannyG
Explorer
Opties

EB5E332D-7744-4B47-A4BE-B188118EA2CF.jpeg

Helaas zit de TV niet dat mijn HW-K950 Dolby Atmos is. Heb een premium highspeed HDMI op beide ARC aansluitingen aangesloten. Beide apparaten zijn up-to-date (1402 en 3117.3/O348.OR)

 

Wat doe ik mis?

0 Likes
18 Antwoorden
DannyG
Explorer
Opties

De app kijkt toch wat de mogelijkheden van je setup is begrijp ik. Dus lijkt mij niet helemaal waar.

Zodra ik de instelling in de printscreen op Dolby Atmos kan zetten zal de app de mogelijkheid ook tonen.

 

Heb overigens de optie 'Doorloop' wel aan de praat gekregen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij kunnen je geen ondersteuning geven wat de Netflix app of andere 3e partij apps aangaat.

 

Wanneer je TV op LIve TV staat heb je meer mogelijkheden in het menu dan wanneer deze vanuit een app of externe bron wordt benaderd.

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DannyG
Explorer
Opties

Martijn,  dat is ook mijn initiële vraag niet geweest.

 

Ik heb een dolby atmos speaker. En de tv lijkt dit niet te herkennen. Gezien mijn eerste printscreen. 

Ik zou graag zien dat die optie geactiveerd kan worden. Onafhankelijk vanuit welke app ook. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je TV op LIve TV staat heb je meer mogelijkheden in het menu dan wanneer deze vanuit een app of externe bron wordt benaderd!

 

Maakt dit geen verschil stuur me dan een priveberichtje met je persoonsgegevens, het type en serienummer van je TV dan kan ik een afspraak inplannen om op afstand met je mee te kijken.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DannyG
Explorer
Opties

We zijn eruit. Het probleem dat de HW-K950 ondersteund ARC en helaas geen eARC. 

nu is er eerder dit jaar een update uitgebracht voor een aantal nieuwere modellen om ook eARC te ondersteunen. Ze geven aan dit nog wel te willen doen voor de HW-K950. Maar er is geen zicht wanneer dit gaat gebeuren. 

zit hier toch echt wel om verlegen. En voor een surround van 1200 euro mag je toch wel verwachten dat ze dit snel gaan doen. 

is er zoiets ergens te versnellen? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DannyG, goedemiddag.

 

Wat goed om te lezen dat je hier achter bent gekomen. Wij hebben geen inzicht of informatie voor eventueel naderende updates.

Wanneer er voor jou soundbar een update is uitgerold, kun je instellen dat deze automatisch worden geïnstalleerd of je kunt deze via SmartThings installeren.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DannyG
Explorer
Opties

Hoe stel ik de automatische update in. Of nog liever. Hoe kan ik bericht ontvangen dat er een update beschikbaar is?

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @DannyG.


De automatische update functie is standaard ingeschakeld op de Soundbar. Als de Soundbar verbinding heeft met internet worden updates gezocht en geïnstalleerd, ongeacht of het apparaat aan of uit is.

 

Groeten,

Martijn
 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DannyG
Explorer
Opties

Helaas bij deze niet. Alleen met de trage MultiRoom app. Smartthings apparaten vast wel. 

hoop dat veel HW-K950 eigenaren klagen over het missen van eArc!!

snap niet dat ze dit niet willen toevoegen. Latere modellen zijn naderhand wel voorzien van een update waardoor eArc toegevoegd werd! 

Aan de telefoon werd gezegd dat dit eraan kwam alleen wisten ze niet wanneer. Nu verschuilen ze erachter of het er überhaupt gaat komen... men moet toch een roadmap kunnen vinden. Of issues kunnen melden en opvolgen?!

 

help mensen!! Klagen over deze functie!

zo moeilijk kan het niet voor de zijn 

0 Likes