Goedemiddag,
wellicht kan iemand mij helpen:)
ik heb sinds vorige week een nieuwe soundbar (samsung HW-Q60T) deze heb ik via de optische... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Sinds een tijdje start disney plus niet meer op op mijn Samsung tv. Telkens krijg ik even "lading logo" te zien, daar... Bekijk bericht
Heb de Ue49ks9000 sinds eind 2016. Dit toestel kostte toen 2499 euro. Nu constateerde ik gister dat er een zwarte brede streep over het scherm... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb al veel lopen zoeken, maar kan nergens antwoord vinden op het volgende.
Ik heb een 65NU7090 tv hangen maar ook een 55LS03T tv en... Bekijk bericht
Hallo
Ik ben in het bezit van the frame. Nu als ik tv ga kijken blijft heel lang het opstart/keuze menu in beeld. Waar kan ik de tijd instellen... Bekijk bericht
Hallo,
sinds zondag 25 april is al 2x de Canal Digitaal tv app van mijn Samsung Q9E55Q90T tv verdwenen.
Opvallend is dat ik tegelijkertijd de... Bekijk bericht
Hallo, ik ben nieuw hier.
Ik heb hier een Samsung UE55MU7000l van nog geen 4 jaar oud.
Zomaar ineens gaat het toestel niet meer aan. De led... Bekijk bericht
Heb onlangs een QLED 4K 50” Q80T gekocht. Beperkt tevreden wegens die mens onvriendelijk afstandsbediening. Kan ik deze inwisselen voor een... Bekijk bericht
Heb een samsung galaxy note 10 en sinds vandaag een 50q64t tv. Nu krijg ik m'n telefoon niet gespiegeld via smartview. Hij ziet tv niet... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een tijd geleden mijn Windows 10 pc succesvol verbonden met mijn tv. Er kwam een notificatie op mijn tv om de verbinding toe te... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb net een QE75Q80T gekocht alsook een HW-Q900T. Alexa is ingeschakeld in SmartThings en ik kan hem ook zien in de Alexa app.Nu kent... Bekijk bericht
Afgelopen donderdag zette ik mijn televisie aan en tot mijn stomme verbazing had ik opeens Samsung Plus TV in beeld. De zenders van CanalDigitaal... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb sinds februari de Samsung Frame TV en eigenlijk van begin af aan valt het beeld heel regelmatig weg. Je ziet dan een afbeelding... Bekijk bericht
Op sommige momenten blijft mijn q80r tv hangen bij het schakelen vanuit het hoofdmenu naar bv. Ziggo of PS4. Het beeld loopt vast (blauw scherm met... Bekijk bericht
Onlangs een Frame 50 tv gekocht, maar nu blijkt dat het geluid vanzelf harder en weer zachter gaat. Dit gebeurd vooral bij VH1 en als ik kijk naar... Bekijk bericht