Sinds een tijdje zie ik aan de rechterzijde een donkere halve boog (zie foto testbeeld).
Resetten heeft niet geholpen.
Iemand nog ideeën ?
... Bekijk bericht
Voorheen geen probleem gehad, nu valt het geluid weg. Soms even wat onderbrekingen, dan volledig weg, soms direct vanaf het begin als ik de app... Bekijk bericht
Hallo iedereen
we hebben hier een samsung UE46F6670 met verticale streepjes op het scherm en dit alleen in de hd resolutie gewoon tv en ander... Bekijk bericht
De app crasht zodra ik het apparaat Samsung Frame (32 inch model 2020) kies op mijn Iphone 6S (iOs 12) Ik word er direct uitgegooid zodra ik... Bekijk bericht
Goeden dag
ik zit even met me handen in het haar, ik heb een Samsung QE75Q80T voor 3,499 € gekocht, nu heeft de tv een probleem gehad met... Bekijk bericht
Ik heb sinds een week deze nieuwe TV en ben blij met alles behalve dat ik alleen op Netflix een storend geluid krijg en dus niet de Audio via... Bekijk bericht
Ik heb sinds 3 dagen een QE55Q90TALXXN. (Had hiervoor een UE55H7000).
Op mijn TV heb ik via eARC een Marantz SR5014 aangesloten. Het probleem... Bekijk bericht
Beste Lezer,
Ik heb vandaag mijn Q8 QLED 2020 gekregen en geïnstalleerd. Daarbij heb ik ook geprobeerd de AirPlay functie te gebruiken maar die... Bekijk bericht
Hallo forum leden.
Ik heb sinds een aantal dagen een QE65Q95T in mijn bezit. Het volgende is mij opgevallen. Als deze in standby mode staat... Bekijk bericht
Ik zie bij concurrenten dat je TV kan opnemen op een hard disk terwijl je TV af staat.
Bij sommige oudere types kan je zelfs TV opnemen op HDD... Bekijk bericht
Hoi ik heb een probleem met mijn smart TV ue49nu7100. Sinds gisteren zit ik met een half zwart scherm dus ik denk dat de backlight leds het... Bekijk bericht
Vandaag onze SAMSUNG 4K QLED tv QE50Q86T binnengekregen en geinstalleerd. De films en videos van mijn mobiel kan ik streamen naar de TV. Echter, ik... Bekijk bericht
Hi,
Ik heb onze Frame 32 in artmode op dia-mode staan (switch om 30 min) , nadat ik hem 's avonds heb uitgezet (langer switch knop ingedrukt... Bekijk bericht
Gisteravond rond 17.30 lekker tv kijken en ineens de melding op het beeld dat de tv zoekt naar een luidspreker. Vervolgens de melding geen... Bekijk bericht
Goedemorgen!Sinds kort loop ik tegen het volgende probleem aan;Zodra ik mijn TV aanzet en Ziggo is opgestart om TV te kijken, switch ik later op de... Bekijk bericht
ik heb Samsung 55q60t, samsung hw-h550 soundbar optisch aangesloten en tv box hdmi aangesloten.
8 op de 10 keer tv start met tv luidsprekers en... Bekijk bericht
Mijn schoonmoeder heeft een Samsung smart tv UE40ES6560SXXN met CI+module van @Smit en een Ziggo smartcard.
Alles werkte prima, tot er... Bekijk bericht