Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Q85r geen beeld wel geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2020 10:16 PM)
705 Weergaven
DannySo
Journeyman
Opties

Hallo ik heb mijn q85r al een paar maanden maar sinds kort krijg ik geen beeld door als ik switch tussen mijn bronnen het enige wat ik dan zie is een wit scherm met de naam van de bron (aangesloten apparaat) het geluid komt er wel steeds door ook als ik de tv uit zet en direct terug aan blijft het scherm wit met de bron naam alleen als ik de tv uit zet en 2-3 min wacht en dan terug aan zet komt het beeld er wel terug door...

iemand een oplossing hiervoor Mvg 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @DannySo ,

Bedankt voor je snelle antwoord! De softwareversie is out-of-date (nieuw 1371.0). Zou je deze willen updaten via USB?

Hier te vinden bij Downloads en pak de All OS versie: https://www.samsung.com/nl/support/model/QE55Q85RALXXN/

Zorg wel dat van de uitgepakte T-MSMDEUC.zip de upgrade.msd (in de map T-MSMDEUC→T-MSMDEUC→image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Installeren.

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Software-update→Nu bijwerken. Kiezen voor USB. Daarna de tv resetten.

Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.

Zo nodig de tv een half uurtje spanningsloos laten staan.

Graag hoor ik weer van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @DannySo , Danny,

Een Q85R is een erg brede omschrijving. Wat is de volledige, dus incl. de letters XXN op het eind, Model Code van de tv?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Wat is de huidige softwareversie van de tv?

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes
DannySo
Journeyman
Opties

Goedemorgen @dkoster, Dick

het gaat hier om de QE55Q85RALXXN 

met de software T-MSMDEUC-1361.0 , B6970101/070204 , BT-S

Mvg 

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @DannySo ,

Bedankt voor je snelle antwoord! De softwareversie is out-of-date (nieuw 1371.0). Zou je deze willen updaten via USB?

Hier te vinden bij Downloads en pak de All OS versie: https://www.samsung.com/nl/support/model/QE55Q85RALXXN/

Zorg wel dat van de uitgepakte T-MSMDEUC.zip de upgrade.msd (in de map T-MSMDEUC→T-MSMDEUC→image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden. Installeren.

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Software-update→Nu bijwerken. Kiezen voor USB. Daarna de tv resetten.

Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen.

Zo nodig de tv een half uurtje spanningsloos laten staan.

Graag hoor ik weer van je..

Groet, Dick
DannySo
Journeyman
Opties

Dag @dkoster

oke bedankt ik ga de nieuwe software downloaden en alle stappen doen die je vermelde zodra de software erop staat en de tv is gereset + half uurtje zonder stroom zetten laat ik iets weten 

Mvg 

DannySo
Journeyman
Opties

Dag @DickKoster 

ik heb de update geïnstalleerd tv gerest en 30 min zonder stroom gezet 

ik heb paar keer tussen de bronnen geswitch en op het moment lijkt alles in orde te zijn als het probleem zich terug voordoet dan stuur ik terug een berichtje 

bedankt voor je snelle reacties 👍

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @DannySo , Danny,

Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het werkt!

Trek gerust aan de bel als het probleem zich weer voordoet.

Zou je misschien je vraag als Oplossing willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne dag!

Groet, Dick
DannySo
Journeyman
Opties

Goedenavond @DickKoster 

de televisie werkte 2-3 dagen zoals het hoort maar spijtig genoeg is het probleem vandaag terug opgedoken ik heb 2 foto’s meegestuurd van wat ik dan wel kan zien ook heb ik een mailtje gestuurd naar de klantendienst waar ik de tv heb gekocht hopelijk kunnen zij mij ook helpen 

mvg

EAD22CFC-DECE-4459-86DE-D03F2635BCF2.jpeg

F2617F28-FF0F-466C-9AC3-7BF44E2DBD08.jpeg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @DannySo , Danny,

Vervelend dat je probleem weer terug is! Goed dat je de klantenservice hebt gemaild.

Ik zou er ook remote naar laten kijken. Misschien kunnen hun dit sneller oplossen: Hulp op Afstand 

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.

Houd me even op de hoogte van de voortgang..

Groet, Dick
0 Likes
DannySo
Journeyman
Opties

Hallo @DickKoster 

de klantendienst heeft mij aangeraden om mij aan te melden voor een reparatie dus heb ik dat gedaan op 26/10 komen ze de tv ophalen en word die omgeruild voor een nieuwe of storten ze het geld terug 

zou ik hulp op afstand dan nog proberen? Of zou ik het gewoon zo laten en zien wat de leverancier zal doen 

mvg 

0 Likes