Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hele erge banding in tv na omruiling.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2021 11:57 PM)
538 Weergaven
Robin G
First Poster
Opties

Goeden dag

 

ik zit even met me handen in het haar, ik heb een Samsung QE75Q80T voor 3,499 € gekocht, nu heeft de tv een probleem gehad met een lichte balk aan de linker kant van het Scherm, contact opgezocht en paneel netjes vervangen, echter kreeg ik een paneel voor terug die niet na behoren werkte (erkent door monteur) en heeft samsung me aangeboden voor een omruiling van me tv. Dus ik dacht super top! Maar nu heb ik dus weer een probleem en ik weet niet zo goed wat ik moet doen ?!? Moet ik weer vragen voor een omruiling? Het is toch 3,499€ ben ik nou zeikerd? Ik kan geen beelden kijken die zich afspelen in het donker getinte omgevingen of wintersport met witte beelde grijze beelden die veelal voor komen met gamen, zo veel strepen door het beeld, het ontneemt echt het kijk plezier en zie eigenlijk alleen maar strepen in beeld. Maar ik weet eigenlijk nu niet wat wijsheid is.

 

13EE8EC5-D069-47F7-8D11-E44ADDDC181D.jpeg

0 Likes
19 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedmiddag @Robin G , Robin,

Dat is wel erg vaak pech hebben. Is de volledige Model Code van de tv QE55Q77TALXXN?

Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1460.9? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Niet eerder van de term 'branding' gehoord, want dit gaat meestal over merken. Zou je voor mij een beeldtest willen doen?

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Apparaatbeheer→Zelfdiagnose→Het beeld testen.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen → Eisen beeldtestfoto's 
Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices.
Daarna graag, ter beoordeling, foto's posten van de strandfoto (of spiegelei) en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, alvast het volgende willen doen:

De tv resetten. Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten

Graag hoor ik van je..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Robin G
First Poster
Opties

ik heb me tv twee keer aan toe gereset, en heb een uur lang de de stroom van het toestel afgehad. Ik zal morgen in dag licht een foto maken van het beeld test. Echter is dit fenomeen niet te zien in beelden die stil staan. Maar met bewegende beelden. Ik zie het ook met normaal tv kijken. Netflix tv app Disney+ playstation.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Robin G , Robin,

Oké. Zou je er dan een stukje van kunnen opnemen en posten? Ik zie het morgen dan wel. Thanks!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Robin G
First Poster
Opties

Ik heb hier een voorbeeld als ik aan het gamen ben. 

0 Likes
Robin G
First Poster
Opties

En hier een voorbeeld als ik sport kijk.

 

0 Likes
Robin G
First Poster
Opties

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik ehb deze tv voor 3,499€ gekocht, kan ik hm niet omruilen voor een Q95T? 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Robin G , Robin,

Bedankt voor de video's! Het is daar duidelijk op te zien. Ik zou dit zeker voorleggen aan de leverancier, want daar loopt je garantie.

Ik weet niet of omruil in dit geval mogelijk is, omdat de tv al gebruikt is.

Als je voldoet aan onderstaande termijn, dan kun je daar gebruik van maken.

Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt. Zonder opgaaf van reden en dus geld retour..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Robin G
First Poster
Opties

Nou dat is dus me me vraag eerste instantie, ik heb de huidige tv heb ontvangen na omruiling van uit Samsung, omdat de vorige keer niet goed was. En ik dus eigenlijk niet zo goed wist wat ik moest doen.

 

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Robin G,

 

Dan raad ik je aan om dit aan te kaarten bij degene met wie je eerder contact hebt gehad omtrent de omruiling. 

 

Heb je ook iets van een referentienummer gekregen? Dan kan ik het eventueel voor je aankaarten bij mijn collega's, mocht je dit nog niet gedaan hebben 👍

 

 

rsz-846676
0 Likes