Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Versturen van nieuwe afstandsbediening duurt erg lang.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2023 09:11 PM)
223 Weergaven
ms84
Journeyman
Opties

Al sinds begin december zonder afstandsbediening van een televisie, valt nog onder garantie. Monteur langs geweest pas halverwege januari! Moneur zei dat de AB stuk is (maakte geen verbinding meer?) en er zou een nieuw exemplaar worden verstuurd. Dit is ondertussen al 3 weken verder en nog steeds geen AB en dat voor zo een dure televisie. Ook de mensen op fb messenger, de zogenaamde samsung behulpzame medewerkers, die niks voor je willen doen en als het even niet lukt sluiten ze de chat. Jammer dat niemand mij kan vertellen hoe of wat de status is🤔 

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedenavond @ms84 ,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Is er een reparatienummer aangemaakt?
Zo ja, zou je die willen posten? Waar is de tv aangeschaft?

signatureee
Groet, Dick

ms84
Journeyman
Opties
Dag Dick, ja die is aangemaakt, daar staat sinds de monteur van servilux is geweest, dat het gerepareerd is en onderweg naar mij toe is. 4262494554 is reparatie nummer. Tv gekocht bij HelloTV
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @ms84 ,

Thanks! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Er wordt hier weer contact met je opgenomen.

Fijne avond nog!

signatureee
Groet, Dick

ms84
Journeyman
Opties
Super, dank je wel Dick , fijne avond
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ms84, goedemorgen.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik niks staan over een afstandsbediening, van wie heb je deze toegezegd gekregen? 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
ms84
Journeyman
Opties
Heel apart dit, aangemeld via een link van fb messenger collega. aanmelding gedaan begin december 16 januari pas is servicelux langsgekomen en geconstateerd dat afstandsbediening niet meer werkt, wel getest met andere AB. Deze monteur Sergei vertelde mij dat er binnenkort een nieuwe zou worden verstuurd aangezien TV 5 maanden geleden gekocht was en nog garantie heeft.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@ms84 

Wij hebben verder geen verzoek gehad om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Stuur mij eens een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes