Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartthings app crasht bij Samsung Frame

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2021 11:13 AM)
3294 Weergaven
Erik9999
Pioneer
Opties

De app crasht zodra ik het apparaat Samsung Frame (32 inch model 2020) kies op mijn Iphone 6S (iOs 12) Ik word er direct uitgegooid zodra ik verbinding maak en het apparaat kies. Ik zie heel kort het keuzemenu met alle opties voordat ik eruit gegooid wordt. Wie weet raad?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Heneweer
Journeyman
Opties

Ik heb alleen   Produkten in huis. Bij een vriendin, die net een nieuwe frame tv had, aangemeld met mijn account om te testen of het wel lukte om foto's te tonen op een nieuwer model en dat lukte.

Thuis aangekomen nog een keer geprobeerd en in één keer ging het goed.

De melding kan gesloten worden.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

49 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Erik9999 , Erik,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier: Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Is de tv bedraad aangesloten? Zo ja, dan deze via wifi verbinden. Zorg wel dat beide devices op hetzelfde netwerk zitten. Als het kan op 2.4 GHz.

Graag hoor ik van je..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Erik9999
Pioneer
Opties

Geloof dat er maar 1 NL model is vd Samsung Frame 32. Laatste update is gedraaid op TV en telefoon. Verrassend genoeg werkt de app wel via de iPad. Kan dus kennelijk wel allebei op 5GHz. Ik kan volgens mij ook niet switchen naar 2.4 GHz zonder andere problemen op de nek te halen. Wat bedoel je in dit geval met bedraad aangesloten? Alles loopt via de wifi, geen netwerkkabel oid. 

0 Likes
Erik9999
Pioneer
Opties

Qe32LS03TBWXXN is het model, 1410 is de softwareversie. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Bedankt voor de info! Ik vraag deze Model Code altijd, want soms kan er wel eens een gemodificeerde buitenlandse tv tussen zitten.

De softwareversie is up-to-date. Soms wil het nog wel eens helpen om eerst de tv met een LAN kabel te verbinden en daarna over te schakelen op wifi.

Al het op 5 GHz ook werkt, dan is 2.4 GHz niet nodig. Als beide devices maar op hetzelfde netwerk zitten.

Waarschijnlijk is je iPad nieuwer en heeft misschien een hogere iOS. Mag ik aannemen dat het nu is opgelost?

Zo ja, zou dan je vraag als Oplossing willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijn weekend!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Erik9999
Pioneer
Opties

Dank voor je hulp. De ipad is volgens mij juist ouder en ik zou juist graag de foto’s via mijn mobiel willen uploaden dus het is nog niet opgelost. Ik zou ook niet weten waar de oplossing vandaan zou moeten komen. Enige wat mij wel opviel is dat er via bluetooth vd ipad geen code werd gevraagd en via de mobiel wel (moest code die op tv werd getoond op de mobiel overnemen)

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goeiemorgen @Erik9999 , Erik,

Vreemd dat het met de iPad wel werkt. Ik weet niet wat voor een iOS erop zit, want SmartThings heeft iOS 12 of hoger nodig.

Nu ben ikzelf niet zo kapot van SmartThings onder iOS, want ik heb niet de volledige functionaliteit.

Ik heb een QuickDrive wasmachine en die zou je remote moeten kunnen bedienen, maar ik kan alleen het programma bekijken.

Hopelijk vind je nog een oplossing voor je probleem. Je zou er eventueel nog remote naar kunnen laten kijken -> Hulp op Afstand 

Fijne zondag!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Erik9999
Pioneer
Opties

Ik ben er ook niet zo van gecharmeerd. Ik heb iOs 12.5.1 op mijn iPhone dus het zou moeten werken. Zwaar irritant als je net een nieuwe tv hebt en de software werkt niet....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Erik9999,

 

Heb je de mogelijkheid om dit te testen met een Samsung toestel? Dan kunnen we uitsluiten wat de oorzaak is.

rsz-846676
0 Likes
Gerda77
Apprentice
Opties

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Zodra ik in de SmartThings app de kunstmodus aantik op mijn iPhone sluit de app zichzelf af. 

0 Likes