Ben van plan volgend toestel aan te schaffen : QLED55Q80A.
Doch vind nergens een lijst van ondersteunende extensies zoals mkv en dergelijke.
Ik... Bekijk bericht
Ziggo on demand heeft een tijdje gewerkt op mijn tv met CI+ module, nu krijg ik echte alleen nog de "niet ondersteund" melding wanneer... Bekijk bericht
Deze tv bij expert gekocht ongeveer 4 maand geleden,en verschillende malen aangegeven dat ik last heb van groen beeld nu blijven ze beweren dat... Bekijk bericht
Het geluid loopt niet synchroon met het beeld. Ik heb van alles geprobeerd o.a. Het geluid resetten, maar het helpt allemaal niet.
Heeft iemand... Bekijk bericht
Niet mogelijk eigen fotos te uploaden naar samsung the frame televisie. Sinds februari 2021 niet meer compatible net iphone. Daarvan is het bedrijf... Bekijk bericht
Beste Samsung,Sinds een aantal weken terug heb ik de Samsung 55QN95A in bezit. Eerder had ik al een Samsung TV (UE49KS7000) en daarvoor reeds in... Bekijk bericht
Goedenavond,
Ik heb een probleem met het opnieuw instellen van mijn universele afstandsbediening:
Tv: QE65Q95TAL
Ik heb mijn Caiway Amino 7X,... Bekijk bericht
Beste lezer,
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn tv de QE55Q7FAMLXXN gekocht in Januari 2018. Het probleem wat ik ervaar is dat het... Bekijk bericht
Op aanraden van een kennis hebben wy bij bol.com een samsung tv gekocht.
De tv zenders doen het niet, wy hebben vanaf het kastje de tv kabel... Bekijk bericht
VRTNU via Google openen lukt perfect maar sinds kort kan ik de afgespeelde beelden niet meer full screen laten afspelen. Icoontje kan nog wel... Bekijk bericht
Hello,
All of a sudden the Netflix app on my Samsung TV UE50H6200 doesn't work anymore. Streaming via chrome cast, Samsung phone or Samsung... Bekijk bericht
Op mijn Spaanse QE55Q60T zit een dunne verticale streep die hinderlijk te zien is bij donker beeld. Het maakt niet uit of ik NPO, Netflix of een... Bekijk bericht
Een goedemiddag, Sinds een paar weken de Samsung soundbar q950a in mijn bezit. Ik heb een paar problemen ermee. Bij het aanzetten van mijn samsung... Bekijk bericht
Sinds enige tijd hebben we een probleem betreffende het geluid van onze Samsung tv UE32D6530. Het kost even wat moeite om het probleem te... Bekijk bericht
Beste
Vraag ivm de UE58NU7100 Samsung. Ik heb daaraan momenteel de Sonos Soundbar gekoppeld (speelt heerlijk). Bureau is echter vrij dicht... Bekijk bericht
Hallo iedereen, ik schrijf deze post uit wanhoop en als laatste redmiddel. Ik heb 4 maanden geleden de laserbeamer aangeschaft op de Samsung... Bekijk bericht
Goedenavond Dames en Heren van Samsung,
Onze Frame Tv knippert vanaf vorige week donderdag rood en blauw af en toe. Het is niet constant het... Bekijk bericht