Hallo iedereen, ik schrijf deze post uit wanhoop en als laatste redmiddel. Ik heb 4 maanden geleden de laserbeamer aangeschaft op de Samsung... Bekijk bericht
Goedenavond Dames en Heren van Samsung,
Onze Frame Tv knippert vanaf vorige week donderdag rood en blauw af en toe. Het is niet constant het... Bekijk bericht
Goedenavond,
Wij hebben een probleem met onze nieuwe Samsung The Frame 2021, 65 inch. Het lukt niet om foto's zonder passe partout te... Bekijk bericht
Wij zijn al maanden bezig om de promotielijst voor onze Samsung The Frame televisie te krijgen, helaas nog steeds zonder succes.
Na de eerste... Bekijk bericht
Bij het opnemen van een programma op de tv krijg ik 5 minuten voor aanvang rechts bovenin het scherm een melding. Ook als de opname is afgelopen... Bekijk bericht
Hallo!
we hebben gisteren een samsung qled Qe65Q74aatxxn 2021 gekocht….. het probleem is dat ik de ziggo next niet aan of uit kan zetten met de... Bekijk bericht
Hoihoi,
Al 4 jaar lang word de Netflix app niet meer ondersteund door mijn Tv.
Wij krijgen rond de begin van Juni in de videoland app te zien... Bekijk bericht
Ik zou graag mijn NAS Sygnology DS420J aan mijn Samsung TV TV QE55Q60RALXXN koppelen.
Echter ik weet niet of dit mogelijk is. Iemand een idee ?
... Bekijk bericht
Wie kan mij helpen met het volgende:
af en toe gaat mijn QLED65 vanzelf harder tot maximaal geluid. Dit gebeurt als we het geluid met de... Bekijk bericht
gisteravond startte bovengenoemde TV (9 maanden oud) niet meer.
Het beeldscherm bleef zwart.
Ik heb eerst de stroomstekker van de one-box... Bekijk bericht
Goedenavond!
Sinds een week of 3 hebben wij verticale zwarte strepen/balken/vlakken in ons scherm. Zie bijgevoegd een afbeelding. Inmiddels is... Bekijk bericht
Mijn 55Q90RALXXN update auto, dus zou up to date moeten zijn.
SW: T-MSMDEUC-1385.0, B6970101/070204,BT-S
De XBOX series X kan op, alleen... Bekijk bericht
Goede dag,
Ik weet dat hier al een hoop over geschreven is maar ik heb toch een redelijk specifieke vraag.
Ik heb de ue55ks8000lxxn waar... Bekijk bericht
Ik heb een half jaar oude samsung qe50q65t en gezien de slechte wifisnelheid, 5g router 10cm onder tv, max 20 Mbs, heb ik de tv maar aangesloten... Bekijk bericht
Ik heb sinds 3 maanden nu een nieuwe QE65Q95TCLXXN en ben hier zeer tevreden mee echt een pracht tv. Er is echter een ding wat me erg stoort. In... Bekijk bericht
Hallo allemaal,ik heb een compleet nieuwe set aangeschaft en krijg deze volgende week binnen. Ik ben nu al een beetje aan het kijken hoe ik het een... Bekijk bericht
De afstandsbediening van Samsung tv werkt op mijn next van ziggo enkel de kanalen kan ik niet switchen, maar als ik het deurtje van de kast open... Bekijk bericht