Ik heb een JBL Bar 5.1 Surround, dus met de fysieke subwoofer. Ik heb een Samsung TV uit 2017 (UE50MU6100) en gebruik de HDMI-arc ingang voor... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung 55TU8000 en 65TU8000 Smart Tv. Hier in heb ik een Ziggo @Smit CI+ 1.3 interactieve module zitten. 2 a 3x in de week... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds er een nieuwe versie is van de discovery plus app, werkt de app niet meer op mijn tv. Hij opent de app en dan geeft ie aan dat... Bekijk bericht
Hi,
Mij Tele-2 box wordt niet meer herkend via HDMI op de OCB. De Tele-2 box heeft geen probleem, want de hdmi in een willekeurig ander scherm... Bekijk bericht
Hallo allen,
ik heb sinds een week een nieuwe qled tv aangeschaft (QE55Q74AATXXN) hierbij heb ik naar mijn mening veel last van backlight bleed... Bekijk bericht
Beste community,
Ik heb een probleem met een ARC verbinding tussen de in het onderwerp genoemde modellen TV en Soundbar. Ja, ik weet dat de TV in... Bekijk bericht
Vorige week een nieuwe laptop van HP gekocht. Verbonden met HDMI naar Samsung tv UE32M5620. Het beeld valt steeds weg. Als ik de stekker uit tv... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een tv q95a, die ik gekoppeld heb met smartthings. Uitschakelen gaat uitstekent, maar wanneer ik hem via smartthings weer wil... Bekijk bericht
Ik heb een abonnement op de art shop van The Frame genomen gisteren.
Tot een uur geleden kon ik alle schilderijen selecteren en nu geeft hij aan... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds een aantal dagen valt het mij op dat bij sommige kanalen de gezichten ontzettend rood zijn. Alsof de gezichten verbrand zijn.... Bekijk bericht
Ik wil graag een cd kunnen beluisteren via de soundbar met op de tv een ambient achtergrond.
Tot nu toe is alle geluid weg zodra ik naar de... Bekijk bericht
Mijn Soundbar zit aangesloten op hdmi3 arc maar schakelt regelmatig uit en dus terug naar tv geluid. Alle updates gedaan, nieuwe hdmi. Wat te... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een Samsung 50Q64T tv. Prima beeld verder, echter als ik Youtube kijk is het beeld af en toe een stuk donkerder. Soms zo donker... Bekijk bericht
Goedemiddag members en memberinnen,
2 Weken geleden waren wij bij vrienden op bezoek en ik wilde hen verrassen met de streaming van een... Bekijk bericht
Nog geen maand geleden aangeschaft de UE50TU8072UXXH ter vervanging van de UE40F6200AWXXN. Kan ik op de nieuwe niet opnemen op usb-stick noch op... Bekijk bericht
Al meerdere keren contact op genomen met de helpdesk, waar je vervolgens onbekwame vrouwelijke nauwelijks Nederlands pratende medewerkers treft.
... Bekijk bericht
Hoi
ik zit al een tijdje met het volgende probleem.
Ik heb een Samsung QE55Q65RALXXN gekocht op 15-12-2019 via Plasmavisie.
In eerste... Bekijk bericht