Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Home menu van de TV verdwenen. Reparatie duurt erg lang, slechte service

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2023 11:50 AM)
278 Weergaven
Members_G9kPhcf
Student
Opties

ik kocht een dure 65QN800B smart tv en na een maand al een groot defect, het home menu is verdwenen . Ik melde dit en er zou op 23 juni een monteur komen, dag ervoor gebeld baar samsung en het werd bevestigd dat er iemand kwam, mijn vrouw vrij genomen in de ochtend en ik in de middag maar er kwam niemand. Ik bellen en er werd gezegd dat 23 Juni een indicatie was terwijl ik zelf een mail kreeg dat er iemand kwam. Nu komt men zonder een diagnose gesteld te hebben op 5 juli met onderdelen terwijl men niet weet wat er kapot is. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en men neemt me niet serieus bij Samsung, ook de recensies van reparatiebedrijf dat komt zijn bedroevend slecht waardoor ik geen enkel vertrouwen meer heb in mijn dure product. Ik vroeg om vertrouwen terug te winnen een langere garantie maar ze willen dit niet doen, ook tv omwisselen gaan ze niet doen om mijn vertrouwen terug te winnen, ze boden wel een korting aan in de webshop maar ik koop niks meer van Samsung, NOOIT meer , de allerslechtste klachtenafhandeling en service ooit waar men je gewoon in de kou laat staan met een duur product van ze wat defect is , een grote schande voor een tv twv 3500 euro

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_G9kPhcf, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Omdat je aangeeft dat het menu van je TV niet meer wordt weergegeven zal een reset naar de fabrieksinstelling ook wat lastig worden. 

Via onze website kan je een serviceverzoek aanvragen. Tijdens dit proces kies je ook een voorkeursdatum uit voor het huisbezoek en basis van de omschrijving worden er door het service centrum de benodigde onderdelen besteld. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken en inplannen van de definitieve afspraak.  

Uiteraard zouden we het erg jammer vinden wanneer je ons zou verlaten en hopelijk kom je hier dan ook op terug 💙 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_G9kPhcf, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Omdat je aangeeft dat het menu van je TV niet meer wordt weergegeven zal een reset naar de fabrieksinstelling ook wat lastig worden. 

Via onze website kan je een serviceverzoek aanvragen. Tijdens dit proces kies je ook een voorkeursdatum uit voor het huisbezoek en basis van de omschrijving worden er door het service centrum de benodigde onderdelen besteld. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken en inplannen van de definitieve afspraak.  

Uiteraard zouden we het erg jammer vinden wanneer je ons zou verlaten en hopelijk kom je hier dan ook op terug 💙 

Groeten,

Martijn

Members_G9kPhcf
Student
Opties

is al gebeurd, je  reageert op iets wat je niet een gelezen hebt volgens mij..... exht typisch .....Dat is nu net waarom ik mede zo pissig ben dat op de gekozen dag niemand is op komen dagen..... ondanks een bevestigingsmail dat er wel iemand kwam en ook nog telefonisch bevestigd . Het bedrijf wat komt heeft een ongelooflijk slechte naam ook nog eens dus mijn vertrouwen is weg , kijk alles maar eens na op servicenummer 4267487020 wat een ellenlange conversatie er is geweest via whatsapp

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_G9kPhcf, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje. Ik heb inmiddels ook het gesprek teruglezen welke je met mijn collega hebt gevoerd. Wij zijn verder erg tevreden met ons servicecentrum, helaas kan er altijd wel eens iets mis gaan maar uiteraard doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Uiteraard zitten wij ook niet stil en zullen we jouw feedback intern doorzetten om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Groeten,

Martijn

Members_G9kPhcf
Student
Opties

het gaat erom dat ik me door Samsung volledig aan mijn lot overgelaten voel en dat mag naar mijn mening nooit gebeuren als je van een merk iets koopt van 3500 euro

0 Likes
Members_G9kPhcf
Student
Opties
  • Inmiddels wasmachine van BOSCH gekocht, dat krijg je als het vertrouwen weg is en je een schandalige ervaring heb met de service........ mijn vorige was een Samsung maar helaas door al wat gebeurde naar een ander.....
0 Likes