Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv resetten

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
166 Weergaven
PEET4488
Journeyman
Opties
Hallo
Via de Samsung community mijn tv gereset, maar krijg mijn ziggo tv kanalen niet meer op de tv.
Heb ook geprobeerd om de remove service in te schakelen maar kom niet verder dan de pincode die mij aangeboden wordt op de tv,want weet niet waar ik die pincode moet invoeren 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
PEET4488
Journeyman
Opties
Ja dat is gelukt,maar de tv kanalen had ikzelf al terug gevonden, maar het andere probleem kan na de remote service niet opgelost worden,helaas is de e- arc hdmi poort kapot van de tv,dus op zoek naar een nieuwe samsung tv....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @PEET4488 , Peet,

De 8-cijferige pincode moet je delen met degene die jouw tv wil overnemen.
Die hoef je niet in te voeren.

signatureee
Groet, Dick

PEET4488
Journeyman
Opties
Zit nu met een mededeling op het scherm met de tekst:als u verbinding wilt maken met extern beheer,verstrekt u de hieronder weergegeven pincode aan onze servicevertegenwoordiger.
0 Likes
PEET4488
Journeyman
Opties
Maar hoe gaat het dan nu verder?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@PEET4488 ,

Remote beheer moet je eerst aanvragen via 088-9090100.

signatureee
Groet, Dick

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @PEET4488,

Is het nog gelukt om de Remote service aan te vragen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
PEET4488
Journeyman
Opties

Ik ga nu niet meer antwoorden hoe graag ik het ook wil,heb het 3x geprobeerd,komt telkens reclame tussendoor van Samsung en is mijn hele verhaal weg....

0 Likes
Oplossing
PEET4488
Journeyman
Opties
Ja dat is gelukt,maar de tv kanalen had ikzelf al terug gevonden, maar het andere probleem kan na de remote service niet opgelost worden,helaas is de e- arc hdmi poort kapot van de tv,dus op zoek naar een nieuwe samsung tv....
PEET4488
Journeyman
Opties

Heb een nieuwe Samsung gekocht,de neo qled 4k 65qn93d.

Het is toch wel vervelend dat mijn samsung soundbar geen geluid doorgeeft vanuit de tv.

Maar ik ben goed geholpen en wist via de community en Remote control de oorzaak.

Bedankt,Gr Peter