Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

hdcp error samsung UE55MU7000

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2018 09:44 AM)
1466 Weergaven
Mieke79
Explorer
Opties

Hallo,

Vorige week hebben we een nieuwe tv gekocht, de samsung UE55MU7000. Het probleem is nu dat deze soms ineens een zwart beeld geeft, het geluid blijft wel spelen. Op onze reveiver verschijnt hdcp error. 

Het is dus niet dat dit constant gebeurt, enkel af en toe.

Is hier een oplossing voor?

De hdmi kabel hebben we reeds gewisseld.

Groetjes Mieke

0 Likes
Mieke79
Explorer
Opties

Ik zie 1155 staan niet 1155.1 🙂

En zo een hdmi splitter? Kan dat helpen?

0 Likes
Mieke79
Explorer
Opties

Heb jij dat dan ook maar af en toe? Want op de week dat we de tv hebben, is het 2x voorgevallen. In beide gevallen konden we de tv gewoon terug opzetten en dan werkte alles weer.

Maar we vroegen ons af of dit dan ergens een defect was ofzo. Niet dus 🙂

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Miss een optie..

https://www.bcc.nl/accessoires/accessoires-televisie/hdmi-kabel/marmitek-hdmi-splitter-split-312-uhd...

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Mieke79
Explorer
Opties

Dankjewel! 

Groetjes

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb dat idd ook, maar dan met de horizon box. Beeld word zwart en geluid loopt meestal door, ik moet dan even van zenders wisselen en dan werkt het weer! Wat gebeurt er als je de receiver op dat moment aan/uit zet ipv de tv? Als je echt tevreden bent met de TV dan zou ik het zo laten.. Probleem ligt namelijk aan de receiver die waarschijnlijk geen hdcp (2.2) ondersteund. Aangezien je receiver nu al een aantal jaartjes oud is en de kans groter is dat je die over een tijdje moet vervangen ipv de tv... Bijna alle tv's in die prijsklasse hebben HDCP. Je kunt zoals Dkoster aangeeft een splitter proberen maar of dat helpt kan ik niet zeggen, ook moet je er dan of 1 met automatische input regelaar kopen of 1 waar je weer een extra afstandsbediening bij krijgt. Je kunt er 1 online bestellen en als het niet werkt terug sturen.. Of zoals mij gewoon laten gaan en eraan wennen haha!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
DickKoster
MegaStar
Opties

Leuk om te zien dat iedereen in dit forum er gelijk bovenop duikt. Great show!👍

Zit nu zelfs in de tram helpdeskje te spelen.😰😂

Wel moeilijk typen..⌨️

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Mieke79
Explorer
Opties

Hoi,

We zijn inderddad heel erg tevreden over de tv, het beeld is echt prachtig 🙂

De receiver uitzetten hebben we nog niet geprobeerd, dus ik weet niet wat dat zou geven.

Om even terug te komen op de ibood aanbieding, (want nu zijn we toch aan het twijfelen). Denk je dat dat een goede aankoop is? De prijs valt wel heel goed mee als je zite van wat hij komt. De onze heeft indertijd veel meer gekost.

Groetjes

0 Likes
Mieke79
Explorer
Opties

Hahaha 🙂

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi haha!

Ja de aanbieding is 100 euro goedkoper bijna dan de goedkoopste op het internet (de onbekende winkels niet meegeteld dan..)
Je hebt met deze wel een boel nieuwe functies erbij die ook aansluiten op de specificaties van de TV! Denk hier bijvoorbeeld aan 4k resolutie(UHD), HDR. Ook heeft de versterker Airplay en chromecast ondersteuning voor audio streaming vanaf je telefoon/tablet. En je kunt hem gewoon terugsturen als het niet bevalt binnen 14 dagen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Mieke79
Explorer
Opties

Top! Ik denk dat we dat dan gaan doen 🙂

De huidige speakers zullen ook op deze receiver wel werken zeker? Of kan het zijn dat we deze ook moeten vervangen?

Sorry voor de vele vragen 🙂

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes

Mieke