op 27-05-2024 03:11 PM
Een best kostbare TV aangekocht en cf de beschikbare Samsung portal de cash Back aanvraag ingediend.
Ik heb een snelle en schone PC waar ik geen enkele probleem heb met downloaden en invuloefeningen voor welke site dan ook. Maar Samsung maakt er een potje van. De ene na de andere "error". Kon eerst niet eens het vervolgscherm benaderen voor het downloaden van de foto van de TV gegevens en scan van de nota. De winkel leverancier is partner dus daar ligt het ook niet aan. De adviseur in de winkel heeft aangeboden om het daar te proberen, echter waarom zou ik weer moeten afreizen? Niet overdreven maar heb inmiddels tientallen keren in enkele dagen opnieuw moeten inloggen en telkens het serienummer in moeten vullen. Nu werkte vanochtend het systeem dat ik de foto en de nota kon downloaden. 7 MB waarbij mijn docs aanzienlijk minder qua formaat zijn. Echter het klokje bleef maar hangen. Na 4 keer opnieuw eindelijk het knopje "verder" blauw zichtbaar werd , maar die vlieger ging weer niet op. Deed niets tot en met error error. Ik ben zeker geen digibeet , mijns inziens maakt Samsung doelbewust de cash back systemen zodanig dat men hoopt dat een klant afhaakt. Hulpdesk, die is er niet, waarom zou ik ingewikkeld moeten communiceren via Twitter ed?? . Samsung doe eens normaal en richt een telefonisch hulpdesk in en/of minimaal email. Cash backs begrijp ik zo wie zo niet. Je koopt toch iets met een bonus van Samsung. Kan Samsung toch via de verkoopkanalen/winkels laten afhandelen? Ben er van overtuigd dat de TV toch binnenkort in prijs wordt verlaagd, maar ja ik wilde uhm hebben. Dus doe niet zo ingewikkeld over 100 euro , 4% van de koop/adviesprijs. Ik hoop dat een Samsung medewerker meekijkt....
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-05-2024 04:17 PM
Nog maar 1 keer geprobeerd, na 2x error werd de invuloefening geaccepteerd en de email te bevestiging is binnen. Wel vreemd dat de TV als product-omschrijving QE55S95DATXXN vermeldt en bij de Samsung invul :
Product | 55” OLED 4K Smart TV S95D (2024) |
op 28-05-2024 01:31 PM
Hallo @Harry25,
Bedankt voor jouw uitgebreide bericht en feedback. Ik hoop je graag verder te kunnen helpen met het voltooien van jouw Cashback registratie. Had je het al in een andere browser geprobeerd en/of op jouw GSM toestel?
Met groet,
Ajay
op 28-05-2024 02:37 PM
Ajay: Ik gebruik PC windows 10 Browser Google Chrome. Die is schoon. Ik heb emails van Samsung dat ik verder kan gaan met het systeem, daar zit ik op de pagina dat in ieder geval het serienummer is opgeslagen. Kreeg wel weer de pagina om de bijlagen te downloaden, zowel de betaalde factuur als de foto van het Samsung TV scherm waar alle gegeven svan de TV op staan komen wel in beeld echter de download wordt niet voltooid. Dat zie aan dat rondje wat maar blijft draaien. Ook de vervolgknop werkt niet. En opnieuw naar de pagina geeft dan weer error. Ben er inmiddels zo lang mee bezig dat het een verkeerd eigen leven gaat leven..... Samsung kan me inmiddels wat, sorry.
op 28-05-2024 04:31 PM
Om 16.23 uur nogmaals ingelogd, de 2 bijlagen nu wel snel kunnen downloaden, message succesfull... Echter dan werkt de knop next weer niet en de downloads worden niet opgeslagen. Ik heb nog even op een andere site waar ik foto s kan verwijderen , de 2 bijlagen gedownload. Dat ging als vanouds snel. Dus het ligt voor 100% zeker niet aan mij en niet aan mijn PC.
op 28-05-2024 04:43 PM
op 28-05-2024 08:15 PM
Eerst browsers geschoond, Edge, werkt ook niet. Dan foto maar verkleind ( was 2 mb) Eindelijk weer gelukt beide bijlagen te uploaden, echter next/volgende werkt niet. Vermoedelijk moet je dit ritueel voltooien via mobiele telefoon hetzij dit systeem is gewoon overbelast . Dank voor de assistentie, ik stop er mee.
op 29-05-2024 02:16 PM
op 29-05-2024 02:25 PM
Als Samsung eens wist hoe lang ik hier mee bezig ben geweest dan zou men eens moeten aanbieden dat ik simpelweg mijn nota , betaalbewijs en foto van het serienummer TV met mijn NAW en bank IBAN gegevens , kan doorsturen. In plaats van me nu dwingen iets via mijn mobiele telefoon te moeten doen. De Samsung server om eea netjes via de PC te doen heeft simpelweg manco s . Ik ben laaiend. Vat dat aub niet persoonlijk op. Mijn winkel , partner van jullie is op de hoogte en heeft tich printscreens ontvangen waar op te zien is dat de site niet deugd.
op 29-05-2024 04:17 PM
Nog maar 1 keer geprobeerd, na 2x error werd de invuloefening geaccepteerd en de email te bevestiging is binnen. Wel vreemd dat de TV als product-omschrijving QE55S95DATXXN vermeldt en bij de Samsung invul :
Product | 55” OLED 4K Smart TV S95D (2024) |
op 30-05-2024 04:53 PM