Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Blueborne patch security updates

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2017 11:56 PM)
2388 Weergaven
Dirk66
Pioneer
Opties

Wel Samsung waar blijft deze patch. Kan het jullie geen kloten kan schelen dat jullie klanten met toestel zitten met beveiligingsrisicos?

Schande dat deze er steeds nog niet is voor de s8+.

Ooit een gs2 gekocht en dacht Samsung nog eens te proberen... Laatste keer dat jullie me beet hebben.

Wat een Lamme service voor zulk een bedrijf.

 

0 Likes
104 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Eerlijk gezegd weet ik niet of je serieus bent en je research niet goed gedaan hebt voor je dit postte, of dat deze post slechts bedoeld is om een reactie uit te lokken. In ieder geval, de S8+ heeft in Nederland begin van de maand deze patch ontvangen. Net als oudere en niet high end toestellen van Samsung, sommigen waar de supportperiode officieel al van is verlopen hebben deze beveiligingspatch al. Dat toont dat Samsung dit wel degelijk zeer serieus neemt.Screenshot_20171018-015717.jpg

 

Controleer op updates via Smart Switch op een PC als je de patch nog niet hebt.

 

 


kevin-sig
RobertS
Troubleshooter
Opties

Hoi @Dirk66,

 

Zoals @KevinW al aangaf is deze patch inderdaad al uitgerold voor o.a. de S8(+). Een aanvullende check via Smart Switch kan oplossing bieden, mocht je deze patch nog niet op je toestel hebben ontvangen. 

 

Daarbij is iedereen vrij zijn of haar mening en ervaring te delen, maar wil ik wel vragen dit op een vriendelijke manier te doen, zoals beschreven in onze huisregels. Mocht je nog aanvullende vragen hebben rondom je Samsung product, stel ze gerust :smileywink: 


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
0 Likes
Dirk66
Pioneer
Opties

beste  Robert, smartswitch ..... niets..... nog steeds  niets.

Vandaag lees ik Oktober fixes zijn beschikbaar ....... checking.... niets.

NUL fixes, nul updates.

De enige die heb gehad toen ik het toestel kocht en voor de eerste maal opzette.

Mijn toestel is nog steeds blueborne kwetsbaar, hardware .... mooi en prachtig toestel...... software dikke flop.

Als ze de security fixes nog niet op een ordentelijke manier de deur uit krijgen dan ben ik op zijn zachts gezegd een beetje pissed.

0 Likes
Dirk66
Pioneer
Opties

zal ik je even uit je droom halen of ik al dan niet een trol ben. Ben wel een beetje te oud om dingen te gaan posten en of klagen indien dit niet zo is.

Ik zeg u mijn toestel heeft deze fixes niet gehad, ik volg ook deze fora waar die aankondigingen gebeuren en dus op de hoogte van deze fixes en updates. zal er ook een screenshotje bij doen.Screenshot_20171020-120154.png

0 Likes
Dirk66
Pioneer
Opties
Trouwens dit dan maar als opgelost te markeren omdat het niet in het straatje past is ook niet netjes. Er is niets opgelost.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je via Smart Switch geen updates kan binnenhalen, is er toch iets misgegaan. Er zijn sinds release al meerdere updates updates uitgebracht waaronder de patch die deze kwetsbaarheid dicht. In dit geval kan het raadzaam zijn een servicepunt te bezoeken waar de software er voor je opnieuw opgezet kan worden: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/.

 

De reden dat ik vermoedde dat je wellicht een 'troll' zou kunnen zijn was vanwege de nogal onvriendelijke toon waarmee je binnenkwam op de Community. Wij, leden die je proberen te helpen, kunnen er natuurlijk ook niets aan doen.


kevin-sig
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

De markering als antwoord is omdat in Nederland de update al enige tijd is uitgebracht. Het risico, en de enige reden die ik nog kan verzinnen dat jij de update niet hebt, is dat het toestel uit het buitenland komt. 

 

Daarom wil ik je vragen het IMEI door te geven van jouw toestel, dan kan ik dit uitzoeken. Verder vraag ik me af waar je het toestel hebt gekocht? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Dirk66
Pioneer
Opties

Het toestel is aangekocht in een grote elektrozaak in Belgie. Heb ook de VR bril gratis gekregen en je weet dat je dan IMEI en aankoopbon moet scannen naar  Samsung. deze is dus zonder problemen aanvaard.

0 Likes
Dirk66
Pioneer
Opties

imei: 359122089196132

0 Likes