29-12-2021 06:24 PM - bewerkt 29-12-2021 08:13 PM
Eind augustus 2020 een Samsung Xcover pro gekocht. Dit is een zgn. rugged toestel, dus als het goed is, zeer degelijk. Ook heb je bij dit toestel langs security updates, dus in theorie lang te gebruiken en daardoor duurzaam. Voor mij belangrijk. Maar helaas eind november 2021 start het toestel plots opnieuw op en blijft dit continue doen. Het kan niet door het gebruik komen, want ondanks dat het toestel rugged is, zeer zuinig en voorzichtig met het toestel omgegaan. Dus bij Samsung aangemeld voor reparatie. Daar begint de ellende, want ik woon op een Waddeneiland en dat is kennelijk te moeilijk voor Dynalogic (de vervoerder). Ze zullen langskomen, maar komen niet zonder enig bericht. Pas na 2 weken mailen en bellen eindelijk de juiste persoon aan de telefoon en een afspraak kunnen maken die wel wordt nagekomen. Toestel komt dan bij Dynafix. Ik krijg bericht dat dit binnen de garantie valt, maar dat er onderdelen(mainboard) besteld moeten worden. En ook dat het een tijdje kan duren. Kennelijk is een mainboard niet leverbaar, want een dag later krijg in bericht dat het toestel niet meer gerepareerd kan worden (hoezo rugged/degelijk?). Dan krijg ik een paar dagen later een compensatie voorstel. Of ik maar genoegen wil nemen met een Xcover 5 als vervanging. De Xcover pro was € 509,00 en een Xcover 5 € 279,00. Ik mail terug dat ik dit een slecht voorstel vindt en ben in 2e instantie bereid om genoegen te nemen met een Galaxy A52(€ 349,00). En dan wordt het doodstil en hoor je niks meer. Ik bel nog een keer, maar dan wordt verteld dat dit de "normale" procedure is. Hé, normaal? Wat is het voor moeite om de klant even te laten weten, hoe het nu verder gaat. Dan krijg ik ineens een mail van Samsung dat mijn toestel buiten de garantie kapot is gedaan en of ik maar een nieuw toestel wil kopen. Tja, hier lusten de honden geen brood van. Zo slecht. Nu na ruim 4 weken nog steeds zonder smartphone. Om gek van te worden. Samsung heeft service maar dan wel een hele slechte service!!!! Het is duidelijk dat Samsung geen vaste klanten wil hebben. Het is het zoveelste bedrijf wat ik tegenkom, die door hun grote, volledig lak hebben aan een individuele klant. Voor jouw kennelijk 10 andere. En dan de reacties op dit forum van Samsung: Oh, Oh, wat vinden het vervelend, we doen toch zo ons best en geven het door. Er staan legio van bovenstaande berichten berichten op dit forum. Je moet het niet vervelend vinden; Maar je moet zorgen dat je je procedures veranderd en hierdoor tevreden klanten krijgt. Maar dat is vast tegen dovemans oren gericht.
03-01-2022 09:46 AM - bewerkt 06-01-2022 06:10 PM
Hi @Members_u56xQta, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling en kan me ook goed voorstellen dat je hiervan baalt.
Wat is je reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn