Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Samsung A3 2016

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2017 06:52 PM)
4994 Weergaven
HGM
Explorer
Opties

Goedenavond,

De batterij van mijn pas 1 jaar oude  Samsung A3 2016 is  na de laatste update belachelijk snel leeg.

Ik heb alle grote en  niet relevante apps er al afgegooid, de spaarstand in of uitgeschakeld  maar de batterij houd het maar net een paar uurtjes terwijl ik hem bijna niet gebruik terwijl ik werk.

Wie helpt?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
HGM
Explorer
Opties

Goedemiddag Beste Tim

afgelopen maandag mijn toestel opgestuurd naar de Reparatie Service en vandaag alweer terug gekregen met een nieuwe batterij.

Dat was kennelijk de boosdoener.

Ik wil je heel hartelijk dank voor je hulp en de enorme service  van Samsung.

Groet H Maassen

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

25 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi, zou je als de accu op zo een 20% zit een screenshot kunnen maken van je accu verbruik, en die graag even hier plaatsen?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
HGM
Explorer
Opties

Screenshot_20171018-122806.png

 

 Bij deze. het screenshot .mobiel was rond 8.oo uur vanmorgen 100%  opgeladen.

Ik hoor het graag van u

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
In dat scherm moet je nog op Batterijverbruik klikken (onder 5 u 36 m) , dan zie je het werkelijke verbruik per app.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
HGM
Explorer
Opties

Screenshot_20171018-135521.png

 

 

Screenshot_20171018-135406.png

 

 

Ik hoop dat dit het juiste screenshot is. De apps die erop staan hebben er altijd op gestaan en toen kon ik met gemak tot voor kort zeker anderhalf tot 2 dagen met een volle batterij.

Mvg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dit is ook niet het juiste screenshot haha

Langs het percentage icoon (op jou screenshot 27%) zie je staan 5 u 36 M, daaronder staat Batterijverbruik. Daar moet je op klikken en dan een foto ervan maken als hij weer op 20% zit ongeveer. Als je hem nu maakt heeft het geen nut omdat hij bijna opgeladen is.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
HGM
Explorer
Opties

Sorry driemaal is scheepsrecht zullen we maar zeggen .Zie screenshotScreenshot_20171019-100345.png

 

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
haha helaas word het 4x :winking-face:

dit is wel het juiste schermpje! Alleen zou ik graag een screenshot willen zien vanaf RECENT BATTERIJVERBRUIK.
Dus het onderste stukje zodat ik wat meer apps kan zien.
Zou je ook op "Scherm 17% " willen klikken en daar een screenshot van willen maken? Dan kan ik even zien hoelang je scherm heeft aangestaan.

Dit allemaal graag weer als de batterij rond de 20% zit en niet tussentijds is opgeladen. Dus belangrijk dat je vanaf 100% bent begonnen tot de 20% zonder hem tussendoor te opladen anders is het niet representatief.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
HGM
Explorer
Opties

Ga ik doen.moest hem even tussentijds opladen dus dat word morgen.dank alvast

0 Likes
HGM
Explorer
Opties

En dit is 4......☺ Hoop dat je er iets mee kan.Screenshot_20171021-081041.png

 

 

Screenshot_20171021-081223.png

 

 

0 Likes