Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij geeft zwak aan

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2023 08:25 PM)
922 Weergaven
demallemolen
Journeyman
Opties
Ondanks dat ik mijn batterij heb laten vernieuwen geeft deze aan dat deze zwak ik. Hij doet het overgens prima en heel lang dus daar is niks mis mee...wat zou er aan de hand kunnen zijn??? Samsung Galaxy Note8
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @demallemolen, goedemiddag.

 

Waar heb je de accu laten vervangen? Je hebt op uitgevoerde reparaties ook 90 dagen of 3 maanden garantie 😇 Je kan hier dan ook het beste mee teruggaan naar het servicecenter welke de accu heeft vervangen.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Waar geeft hij aan dat die zwak is? En wanneer heb je die vernieuwd? Note 8 is wel al best oud model, toestel zelf kan ook kuren gaan vertonen na zo een lange tijd.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

@demallemolen 

Hi there, goedemiddag.

 

Waar heb je jouw telefoon laten repareren? Je hebt standaard 3 maanden garantie op uitgevoerde reparaties. Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Batterij-test. Hoe is het resultaat hier?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
demallemolen
Journeyman
Opties
Ja bij samsung members heb ik het meerdere malen getest inderdaad en blijft aangeven dat de status van de accu zwak is en dat er actie vereist is....daarom heb ik de accu juist laten vervangen maar blijft het nog steeds aanģeven. Tevens als je dë telefoon wat langer gebruikt dan word de accu warmer en gaat het scherm wat meer roze kleuren....dat deed hij vóór het vervangen van de accu ook al....
0 Likes
demallemolen
Journeyman
Opties
Ja wellicht lag het niet aan de accu en heb ik deze voor niks laten vernieuwen...weg 70 euro....op de Samsung Members app heb ik dit getest. Accu wordt ook warmer vooral als ik hem gebruik terwijl hij aan het opladen is....En dan kleurt het scherm opeens meer roze achtig....
0 Likes
demallemolen
Journeyman
Opties
En dat probleem had ik dus ook al voordat de accu vervangen was ( vorige week laten doen )
0 Likes
demallemolen
Journeyman
Opties
Dit geeft deze dus aanScreenshot_20230610-024608_Samsung Members.jpg
0 Likes
demallemolen
Journeyman
Opties
Deze melding verschijnt er als ik test bij samsung members app met de nieuwe accuScreenshot_20230610-024608_Samsung Members.jpg
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @demallemolen, goedemiddag.

 

Waar heb je de accu laten vervangen? Je hebt op uitgevoerde reparaties ook 90 dagen of 3 maanden garantie 😇 Je kan hier dan ook het beste mee teruggaan naar het servicecenter welke de accu heeft vervangen.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
demallemolen
Journeyman
Opties
Dank je wel Martijn. Ik ben idd terug gegaan en ze gaan er weer een nieuwe in plaatsen. Mocht dit niet helpen dan gaan ze verder zoeken naar de oorzaak...