Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

airpods pro slecht geluid tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2023 11:23 AM)
1824 Weergaven
dvl1978
Apprentice
Opties

Hallo,

ik heb flinke problemen met het geluid op mijn airpods tijdens bellen. Het gaat om de airpods pro 2nd generatie in combinatie met een galaxy A41

Afspelen van muziek, radio, video is prima, maar als ik ga bellen wordt in 75% van de gevallen het geluid heel slecht. Blikkers, laag vervormd geluid. Onmogelijk om een gesprek te voeren.

Zowel de airpods als telefoon hebben de laatste updates gehad. Ik ben langs de apple store geweest, de airpods zijn opgestuurd voor reparatie, maar er werd niets gevonden. UIteraard opnieuw vergeten en gekoppeld. Geluid van bellen is prima met Iphones en andere Samsung telefoons (o.a. A4, A8). Het lijkt dus echt aan mijn toestel te liggen en dan alleen tijdens bellen. 

Wat kan de oorzaak zijn en wat is een oplossing? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit ook ervaart in de Veilige Modus, kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van het R&D-team krijgen dan een log van jouw telefoon en kunnen dit dan verder onderzoeken. Mocht dit met een update van uit ons kunnen worden opgelost dan wordt deze ook zo snel mogelijk uitgerold.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Samsung heeft geen Airpods, wel Buds. Bedoel je dat soms?
Bedoel je de Galaxy Buds 2 Pro?

Heb je de netwerkinstellingen al gereset op je telefoon?
Heb je de Buds al gereset via de Wearable app?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
dvl1978
Apprentice
Opties

Het zijn inderdaad apple airpods, maar die krijg ik dus niet goed verbonden met mijn galaxy a41. Het probleem lijkt te liggen in deze specifieke telefoon. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Werken andere oortjes wel goed?
dvl1978
Apprentice
Opties

Goede suggestie! Goedkope oortjes van de Hema deden het 10 uit 10. Daarna weer de airpods geprobeerd en bij 3e keer weer blikkerig.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan lijkt mij dat het probleem bij Apple zit. Samsung en Apple werken vaak niet goed samen. Misschien tijd voor een setje Galaxy Buds?😁
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dvl1978, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd 👍 Ervaar je dit ook wanneer je belt via een andere app? 

En heb je dit als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
dvl1978
Apprentice
Opties

Ook via Whatsapp bellen dezelfde problemen. Veilige modus geen effect

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit ook ervaart in de Veilige Modus, kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van het R&D-team krijgen dan een log van jouw telefoon en kunnen dit dan verder onderzoeken. Mocht dit met een update van uit ons kunnen worden opgelost dan wordt deze ook zo snel mogelijk uitgerold.

Groeten,

Martijn

0 Likes
dvl1978
Apprentice
Opties

Dank voor de tip, heb dit nu gedaan