Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

airpods pro slecht geluid tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2023 11:23 AM)
1825 Weergaven
dvl1978
Apprentice
Opties

Hallo,

ik heb flinke problemen met het geluid op mijn airpods tijdens bellen. Het gaat om de airpods pro 2nd generatie in combinatie met een galaxy A41

Afspelen van muziek, radio, video is prima, maar als ik ga bellen wordt in 75% van de gevallen het geluid heel slecht. Blikkers, laag vervormd geluid. Onmogelijk om een gesprek te voeren.

Zowel de airpods als telefoon hebben de laatste updates gehad. Ik ben langs de apple store geweest, de airpods zijn opgestuurd voor reparatie, maar er werd niets gevonden. UIteraard opnieuw vergeten en gekoppeld. Geluid van bellen is prima met Iphones en andere Samsung telefoons (o.a. A4, A8). Het lijkt dus echt aan mijn toestel te liggen en dan alleen tijdens bellen. 

Wat kan de oorzaak zijn en wat is een oplossing? 

0 Likes
Spring naar oplossing
12 Antwoorden
dvl1978
Apprentice
Opties
Op welke termijn komt er antwoord?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daar heb ik verder geen inzicht op, dit is voor ons ook afwachten. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid hierover 😁 Mocht je overwegen om de overstap te maken naar de Galaxy Buds, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
dvl1978
Apprentice
Opties
Nou, dat R en D team schiet ook niet op. 9-6 rapport ingediend, 13-6 een ontvangstbevestiging en dat ze zsm reactie geven en nu nog geen antwoord. 2 weken reactietermijn is wel onder de maat.
0 Likes