Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spraakbericht whatsapp galaxy a54

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2024 10:11 AM)
620 Weergaven
snoekje
Apprentice
Opties
Sinds een paar weken heb ik de nieuwe a54 in bezit. Tijdens spraakberichten via de whatsapp app gaat het af en toe mis. Het bericht dat ik dan heb ingesproken wordt bij de ontvanger wel afgeleverd, maar is niet af te luisteren. Nu luister ik eerst zelf of het wel is overgekomen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Dat begint nu erg irritant te worden. Het komt af en toe voor een ik blokkeer de microfoon niet. Bij de a52 nooit last van gehad. Al update gedaan en de app verwijderd, maar het probleem blijft. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @snoekje ,

Dus je hebt de laatste versie van Whatsapp geinstalleerd via de Google Playstore? Heb je ook de laatste updates van je toestel geinstalleerd? Bij instellingen > Software update.

Wat ik persoonlijk zou doen is eerst Whatsapp helemaal verwijderen dan het toestel herstarten en dan opnieuw downloaden en installeren uit de Google Playstore.

Ik zou vervolgens controleren of er geen andere apps actief zijn op de achtergrond die de microfoon gebruiken. Dat kan misschien de oorzaak zijn.

Probeer eens de standaard spraakrecorder die op je toestel staat geinstalleerd. Kun je daar wel zonder problemen dingen opnemen en afluisteren?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @snoekje ,

Dus je hebt de laatste versie van Whatsapp geinstalleerd via de Google Playstore? Heb je ook de laatste updates van je toestel geinstalleerd? Bij instellingen > Software update.

Wat ik persoonlijk zou doen is eerst Whatsapp helemaal verwijderen dan het toestel herstarten en dan opnieuw downloaden en installeren uit de Google Playstore.

Ik zou vervolgens controleren of er geen andere apps actief zijn op de achtergrond die de microfoon gebruiken. Dat kan misschien de oorzaak zijn.

Probeer eens de standaard spraakrecorder die op je toestel staat geinstalleerd. Kun je daar wel zonder problemen dingen opnemen en afluisteren?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
snoekje
Apprentice
Opties
Hoi Patrick. Dank voor deze reactie. Inmiddels whatsapp verwijderd en na soft reset er weer opgezet. Nu even afwachten wat hij doet. Wat ook raar is dat ik bij het scrollen bij stukken tekst dat hij dan ineens helemaal naar de tekst gaat onderaan de pagina. Het lijkt wel iets met het scherm te zijn. Er zit geen screenprotector op. Kan dit ook met elkaar te maken hebben? Het toestel heb ik sinds afgelopen december in bezit ( via Vodafone). De testen met geluid waren verder goed via deze app.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

@snoekje ,

Ja laat maar horen of het probleem blijft voorkomen. Het scrollen staat hier los van.  In welke app ervaar je dit scroll probleem? Ik heb mijn vermoedens waar dat aan kan liggen maar om tot een goede conclusie te komen is meer informatie nodig.

Dus in welke apps ervaar je deze scroll problemen, in alle apps of alleen bepaalde? En hoelang ervaar je dit al? Sinds het begin of sinds kort?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
snoekje
Apprentice
Opties
Probleem met whatsapp lijkt vooralsnog te zijn opgelost
snoekje
Apprentice
Opties
Scrollen gaat bij Facebook sinds een week of 2
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan moet je contact opnemen met Facebook als hun app niet goed werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick