Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Blueborne patch security updates

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2017 11:56 PM)
2440 Weergaven
Dirk66
Pioneer
Opties

Wel Samsung waar blijft deze patch. Kan het jullie geen kloten kan schelen dat jullie klanten met toestel zitten met beveiligingsrisicos?

Schande dat deze er steeds nog niet is voor de s8+.

Ooit een gs2 gekocht en dacht Samsung nog eens te proberen... Laatste keer dat jullie me beet hebben.

Wat een Lamme service voor zulk een bedrijf.

 

0 Likes
104 Antwoorden
Dirk66
Pioneer
Opties

Deze is voor de S8 en dit versienummer is dezelfde als die van november. Ik vermoed dat het zelfde versie is en gewoon later is uitgebracht in Switzerland. Mijn update van november draagt ook nummer AQK7.

0 Likes
Dirk66
Pioneer
Opties

Ik dacht dat jij ook besparingsmodus had aanstaan, dacht het icoontje bij jou gezien te hebben. Ik heb hem op medium staan en dan data achtergrond wel aangezet en haal gemakkelijk een volle dag uit één lading. Als ik de batterij tot +/- 20 tot 30% laat gaan zlfs zonder moeite 1,5 dag. Wat dat betreft ben ik wel tevreden. Bij mij staat schermhelderheid wel niet fel en dat is wat ik bij velen zie dat helderheid hoog staat.

0 Likes
murdockdeechte
Navigator
Opties

Spaarstand staat aan dirk klopt.maar bij mij staat de helderheid op automatisch.hoeveel % gebruik jij maar? 

Ik speel tussendoor ook paar games en heb er veel apps op staan. In de wagen als ik op de parking van school ben kijk ik dan 30 min netflix.

Het raare is de ene dag is de accu leeg dan de andere. Nu zit ik op 80% deze morgen om 7h30 van de lader gehaald.

 

0 Likes
Dirk66
Pioneer
Opties

Helderheid ook op auto. Geen netflix of games. geen idee of deze veel invloed hebben maar heb stil vermoeden dat games er geen goed aan doen.

Er staan bij mij ook veel apps op en de hoeveelheid heeft weinig of geen invloed ( enkel die op achtergrond draaien en of locatie gebruiken, data... etc. wel).

In de wagen zit ie altijd op de lader bij langere ritten ivm met gps ( flitsmeister).

Ik vergelijk met andere tostellen die ik heb gehad met hetzelfde gebruikspatroon en dan is de S8+ één van de betere.

0 Likes
murdockdeechte
Navigator
Opties

Games spelen geeft een grote invloed op de batery en dat zal denk ik bij ios ook zo zijn dan werkt de cpu op volle kracht denk ik, men tablet is ook sneller leeg als  ik game erop.

Ik gebruik ook de smartphone met waze en dan hangt deze ook aan de lader, heb nu via alliexpress een snellader gekocht. En ook gebruik ik dan afwel spotify of de tunein app voor internet radio via Bluetooth .

Veel sociaal media apps heb ik erop staan, fb twitter,Instagram enzz.

En mijn apps van de bank, winkels, promopromo 

Zelfs mijn  boodschap lijstje maak ik er iedere week mee.

0 Likes