Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV kopen in Spanje

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2018 10:52 PM)
2872 Weergaven
hitchhiker
Apprentice
Opties

Hallo,

Kan deze vraag niet zo snel vinden.

Wij wonen sinds kort in Spanje en willen een nieuwe TV kopen.

Hebben goede ervaringen  met Samsung en hebben interesse in een UE40NU7120.

Nu verkopen ze die hier niet maar is de UE40NU7125KXXC hetzelfde? En...kunnen wij dan de gebruiksaanwijzing van de UE40NU7120 hiervoor gebruiken?

Alvast vriendelijk dank,

Paco

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @hitchhiker, Paco,

Geen dank, hoor!

Net zelfs gebeld voor je met Canal Digitaal. Kan idd alleen maar met een Benelux model.

Canal Digital is idd erg duur.

Via VPN kan er ook een hoop geregeld worden, maar dan moet je weer kosten betalen voor de provider😉.

Misschien kun je je vraag als ✓Oplossing markeren? Thanks!

Suc6!

Groet, Dick

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi  @hitchhiker, Paco,

Het ligt eraan wat je wilt ontvangen. Het gaat niet om het verschil in beide types.

Eerst even een verhaal:

Deze Spaanse XXC modellen kunnen wel geschikt worden gemaakt voor de Nederlandse CanalDigitaal, maar dan moet je in het service menu hem op Benelux zetten.

Als je daar iets verkeerd doet, brick (start niet meer op) je het toestel en ook moet je achter de codes zien te komen om dit via de AB te doen.

Eigenlijk is zoiets alleen voor de installateur. Garantie kan ook komen te vervallen.

Benelux modellen hebben aan het eind van de Model Code altijd XXN.

De vraag is of je hieraan moet beginnen...

Groet, Dick
0 Likes
hitchhiker
Apprentice
Opties

Hallo Dkoster,

Mijn vriendelijke dank voor dit nuttige antwoord!

Het was mij in eerste instantie te doen of ik de Nederlandse handleiding van de SAMSUNG UE40NU7120 kon gebruiken voor de Spaanse SAMSUNG UE40NU7125.

Nu ik dit echter hoor is het wellicht toch verstandiger om in Nederland de SAMSUNG UE40NU7120 te kopen en mee te nemen naar Spanje.

Ik wil GEEN gebruik maken van Canal Digitaal omdat ik dat veel te duur vind in verhouding tot wat wij TV kijken. Heb hier internet en mijn gedachte was dat er via internet ook heel veel programma's zijn te bekijken (eventueel via een VPN). Ook zijn andere programma's te downloaden zoals b.v Netflix en Youtube. Ik denk bovendien dat binnen een korte tijd zo'n beetje alles over internet te ontvangen zal zijn.

Mocht dit echter tegenvallen en ik  toch aangewezen ben op Canal Digitaal of Joyce dan is dit antwoord echter enorm nuttig aangezien ik hier niet van op de hoogte was.

Mijn vriendelijke dank!

Groeten,

Paco

Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @hitchhiker, Paco,

Geen dank, hoor!

Net zelfs gebeld voor je met Canal Digitaal. Kan idd alleen maar met een Benelux model.

Canal Digital is idd erg duur.

Via VPN kan er ook een hoop geregeld worden, maar dan moet je weer kosten betalen voor de provider😉.

Misschien kun je je vraag als ✓Oplossing markeren? Thanks!

Suc6!

Groet, Dick

Groet, Dick
hitchhiker
Apprentice
Opties
Beste Dick,

Nogmaals dank!

Groeten,
Paco
DickKoster
MegaStar
Opties

@hitchhiker

👍

Groet, Dick
0 Likes