Augustus 2017, super tv aangeschaft na 10 jaar.
Super beeld, was er tevreden mee tot een 3 weken terug.
Het begon me in één keer op te vallen... Bekijk bericht
Gisteren kregen we deze melding steeds wanneer we netflix wilden openen. Reset gedaan en nu geraken we niet meer in samsung apps om netflix terug... Bekijk bericht
Alle afbeeldingen , zoals op websites , mappen afbeeldingen vanaf smartphone... komen VOLLEDIG ALS NEGATIEF BEELD op mijn tv scherm. Ik heb via... Bekijk bericht
Kan met de afstandsbediening of knop aan de zijkant alleen de tv nog maar aan en uitzetten. Op elke ingave vanaf de afstandsbediening of zijkant... Bekijk bericht
Een geweldige tv gekocht 1,5 jaar geleden, ue65ks8000. Het top model. Geweldige beeldkwaliteit en bediening, dat betreft helemaal tevreden. Vele... Bekijk bericht
Ik heb een samsung Q7F Series series en de adobe flash player werkt niet meer.
update gedaan in orde
Via internet gegaan ook noppes.
Wie... Bekijk bericht
Wij wilden deze avond onze Samsung smart tv aanleggen, maar deze bleef gewoon zwart, geen enkel teken van licht of beeld, maar er kwam wel gewoon... Bekijk bericht
Eergisteren ontstond er in het midden van het scherm van onze UE50HU6900S Samsung tv plots een witte vlek. Gisteren kwam er een kleinere witte vlek... Bekijk bericht
Beste.,
Ik heb het volgende probleem, ik heb een QE55Q8F TV en hierop aangesloten zit een Harman Kardon BDS 580S.
Firmware op de TV is 1201.... Bekijk bericht
Mijn Qled (qe55q7f) schakelt zich non stop aan en uit. Ik kan niets meer. Fabrieksinstellingen etc allemaal opnieuw uitgevoerd. Probleem blijft... Bekijk bericht
Op onregelmatige tijden valt het beeld kort uit. Dit gebeurd soms diverse keren kort achter elkaar. Daarna doet de tv het weer goed. Soms valt... Bekijk bericht
Hallo allemaal,Ik zit met het volgende probleem;30 November 2016 heb ik een Samung ue65ks8000 gekocht. Een prachtige tv verder, daar gaat het niet... Bekijk bericht
Hallo,
Ik kijk via de internetbrowser op mijn Samsung smart tv naar RTL XL. Dit gaat prima, echter als ik een premium video wil kijken (ik heb... Bekijk bericht
Beste,
Allereerst meld ik U dat ik reageer vanuit Portugal en hier geen adequate oplossingen kan vinden.
Wij hebben diverse abbonnementen van... Bekijk bericht
Ik ben sinds oktober 2017 in het bezit van een Samsung UE55MU7000.
Sinds een aantal weken heb ik een probleem met het opstarten van de TV, een... Bekijk bericht
Ik gebruik het One Connect kastje van mijn samsung curved UE55SK9000 tv. Daarmee kan ik via de TV de ziggo decoder bedienen (althans dat dacht ik... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung ue55k9000 curved tv. Het gebeurt regelmatig dat als je met de smart AB naar bijvoorbeeld zender 401 gaat (dus intoetsen via de... Bekijk bericht