Goedemiddag,
Weet iemand hier een oplossing? Ik probeer mijn Galaxy S8 via de app smartthings te koppelen aan mijn tv UE55MU7000. In de app... Bekijk bericht
Wij zijn in tevreden over de TV. Het valt ons alleen op dat bij voetbalwedstrijden de bal, wanneer deze door een keeper uitgeschoten of hard... Bekijk bericht
Ik heb mijn televisie (een UE55MU7000) gekocht bij coolblue met de modelcode uit nederland en belgie (xxn).
Hij staat nu in belgie, maar ik zie... Bekijk bericht
Ik heb sinds een aantal maanden de UE55MU7000 in mijn bezit en ik ben over het algemeen tevreden echter heb ik wel twee problemen.
Ten... Bekijk bericht
Bij het instellen van de kanalen krijg eerst de gewone en later pas, ergens achterin, de HD zenders en moet deze dan allemaal handmatig terug... Bekijk bericht
Mijn infrarood lampje blijft knipperen van mijn UE48JU7000 smart tv, de tv staat met een digi kastje verbonden, op het scherm komt de melding dat... Bekijk bericht
Dag,
ik heb een samsung ue40f8000 smart tv. Ik zou hele graag de NPO App weer willen zien op deze tv.
heeft iemand een oplossing.?
gr... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung UE32EH6030 TV en ben verbonden (via de LAN met de Internet. Hoe kan ik nu naar het internet gaan, waar kan ik dan bijvoorbeeld... Bekijk bericht
Sins vorig weekend heb ik op mijn UE55JU7000 een groen lijn die eerst 5cm was maar ondertussen al 20cm is.
Heb al een reset gedaan enz...maar... Bekijk bericht
Op de website van samsung zie ik dat de afstandsbediening van de QE55Q7F 2018 "Remote Controller Model TM1850A" is en dat deze bluetooth... Bekijk bericht
Hallo allemaal
Ik heb sinds 2 dagen dat mijn Hdmi poorten van mijn tv niet goed meer werken (krijg groen beeld).
Het maakt niet uit of ik... Bekijk bericht
Ik heb recentelijk een QE65Q7CAML.
Ik zie de NAS bij gekoppelde apparaten en zie ook de mappen staan, maar krijg de melding geen inhoud... Bekijk bericht
Alle apps zijn ineens verdwenen op onze samsung smart tv. Model KD55XE7077. Zoals netflix, videoland etc. Hoe kan ik deze terug krijgen?
Bekijk bericht
Ik gebruik de SmartView app, om foto’s van mijn iPhone te bekijken op mijn Samsung Qled tv.
De verbinding wordt na een minuut steeds verbroken... Bekijk bericht
Hoi mensen.
Ik wou mijn tv gaan updaten maar nu wil ik de software installeren op de usb maar krijg ik de melding op mijn windows 10 pc :... Bekijk bericht
Oke, the game is on...
Vandaag contact opgenomen.met de verkopende partij, hier het opgetreden probleem geschets m.b.t de paarse vlekken ( nu... Bekijk bericht