Wat zijn de verschillen tussen de ue40mu6470 en ue40nu7190 behalve het jaartal Alvast bedankt. Bekijk bericht
ue40mu6470 lijkt iets meer specs te hebbenzie https://tweakers.net/pricewatch/compare/1183483;762267... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Wat zijn de verschillen tussen de ue40mu6470 en ue40nu7190 behalve het jaartal Alvast bedankt. Bekijk bericht ue40mu6470 lijkt iets meer specs te hebbenzie https://tweakers.net/pricewatch/compare/1183483;762267... Bekijk bericht |
Ik ben sinds vorige week een bezitter van een nieuw Samsung TV UE43NU7190. De digitale TV wordt weergegeven met een CI+ kaart van Telenet. Ik... Bekijk bericht |
Hallo, sinds enkele dagen heb ik horizontale gekleurde strepen door het beeld heen. heb zelf geen idee waar dit vandaan komt of wat de oorzaak... Bekijk bericht |
Vorige week een Smart TV 55nu8000 gekocht. Deze gaat nu niet meer aan. Na 3 seconden gaat tv uit en na ongeveer 7 seconden weer aan en blijft in... Bekijk bericht Hoi @Edwin1974, Bedankt voor je feedback en dus geen zaken meer doen met MM👎!! En inderdaad zoals t... Bekijk bericht |
Wij hebben een nieuwe tv (4 maanden oud). Samsung UE65MU8000 Met name zoals hier wordt aangeven bij voetbalwedstrijden, als beelden... Bekijk bericht Hoi @nickverhoef, Mee eens en hoort idd niet maar miss eerst even testen. Anders garantie bij de lev... Bekijk bericht |
Hi, Ik kreeg recent een One Smart Remote bij aankoop van een QLED TV type QE55Q7F. Ik vind nergens de handleiding daarvan, waar kan ik die... Bekijk bericht Hoi @frankjorissen, Frank, Zeer bedankt voor je feedback! Mooi dat t werkt maar is vlgs mij niet in ... Bekijk bericht |
Ik heb besloten om mijn QE65Q8F retour te sturen nu ik nog binnen de 14 dagen zit. Ik ben gewoon niet geheel tevreden ondanks een hoop instellingen... Bekijk bericht Haha, nice! Jammer dat het niet de juiste tv was, maar toch succes met de zoektocht naar een andere! Bekijk bericht |
Ik heb Smartview op de iPad geïnstalleerd, maar nu zegt de app dat er geen tv in de buurt is terwijl de tv via hetzelfde netwerk als de iPad... Bekijk bericht Hoi @WimPelgrom , Wim, Bedankt voor je uigebreide info! De volledige Model Code is QE49Q6FNALXXN. De... Bekijk bericht |
Ik ben in het bezit van een smart-tv type UE49KS8000L, en heb 2 vraagjes 1. Ik zie bij bron selectie soms wel, maar vaak niet mijn... Bekijk bericht Hoi @Ekwab, Bedankt voor je uitgebreide info. Ik heb zelf geen Synology, dus het is voor mij een bee... Bekijk bericht |
Hallo, Ik wil mijn TV (UE40MU6400) aan de muur bevestigen. Nu zijn er wel 4 doppen bij de TV geleverd, maar waar kan ik de montagevoorschriften... Bekijk bericht @mcl, op pagina 7 en 8 van dit document kan je de exacte instructies vinden: https://goo.gl/CeXowF Bekijk bericht |
onderste gedeelte van het scherm trilt of is niet scherp. HDMI kabel naar Ziggo box al vervangen. Eco modus uitgeschakelt. Wie kan mij... Bekijk bericht Goeiemiddag @Harry09! Eens zien of we de bron van het probleem kunnen vinden. Je geeft aan dat het b... Bekijk bericht |
Probleem met Smart TV ue32es6530 het scherm voelt aan de zijkant erg warm. Ik heb deze tv 6 jaar geleden gekocht bij de Mediamarkt. Vandaag... Bekijk bericht Hoi @Jonathan17, Even vooruitlopend op de reactie van @Nick, Dit is een tv uit 2012. Ik zei eerder 2... Bekijk bericht |
Geachte, ik heb een UE58MU6120 gekocht die gisteren is geleverd, nadat ik deze had opgehangen en aanzetten kwam ik tot de schrikbarende verrassing... Bekijk bericht Hoi @FBtenKate, Haha!😉! Moderators zijn gewoon te druk! Geen dank voor de morele steun 👍. Hopelijk... Bekijk bericht |
Ik heb een nieuwe qled tv aangeschaft. De QLED TV 55 inch QE55Q8F 2018 ik heb daarna dacht ik alle informatie voor de cashback per mail... Bekijk bericht Hi @debbie1987, Heb je voor mij het registratienummer? Dan kijk ik even met je mee! Bekijk bericht |
Sinds gisteren geeft de Samsung ue60H6200 nagenoeg niets meer. Daarvoor was het een balk die er af en toe was. Vraag is is dit repareerbaar? ... Bekijk bericht @Marcel24, als je niet eens het menu meer zichtbaar krijgt (ook zonder extern aangesloten apparaten ... Bekijk bericht |
Hallo iedereen, Recent heb ik een Samsung UE40MU6100 en een HDMI 2.0 Ultra HD 4 K aangekocht. Als ik echter de HDMI UHD... Bekijk bericht Beste heren! Zoals jullie in de handleiding kunnen zien op pagina 80: https://goo.gl/4cyXdm is de Sp... Bekijk bericht |
tv van 4 jaar oud van 1500 euro en dan geen onderdelen meer terwijl de tv een levensduur heeft van minimaal 6 jaar echt belachelijk Bekijk bericht Ik heb t geprobeerd via Samsungonderdelen....Dit blijkt een vreselijk traag en redelijk amateuristis... Bekijk bericht |
OK, misschien een hele domme vraag. Vorige week hebben we de QE65Q8F gekocht en geinstalleerd. Nu viel het me op dat deze platte... Bekijk bericht Wow.. Hier had ik VEEL eerder op moeten reageren. Al had ik hier een maand geleden minder info over ... Bekijk bericht |
Hoe kan ik aan de specificaties zien of een tv een draaibare voet heeft? Bekijk bericht Anders ff eerst in de winkel kijken, denk niet dat er veel tv's standaard met draaibare voet zijn.. ... Bekijk bericht |
Als de tv aanstaat komt er na een half uur een transparante horizontale balk onder in het beeld, deze loopt over het gehele beeld en stoort een... Bekijk bericht Hi @fvdw, Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Mocht je interesse hebben in een nieuwe Samsun... Bekijk bericht |
Onderwerp | Likes |
---|---|
2 | |
2 | |
2 |