Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nederlandse Netflix gebruiken op een in Spanje bestelde Samsung Monitor M7

(Onderwerp aangemaakt op: 24-12-2021 07:42 AM)
228 Weergaven
srna513006
Pioneer
Opties

Bij een van mijn medekampeerders hier in Spanje is de 32” TV gesneuveld en hij wil nu een Samsung Smart TV Monitor M7 ( 32”) hier in Spanje kopen.

Ikzelf gebruik hier een Samsung Smart Monitor M5 (27”) en die bevalt mij uitstekend.

Een van de reden waarom de medekampeerder dit type wil kopen is o.a. de mogelijkheid om op de monitor direct Nederlandse Netflix af te spelen maar ook vele andere apps zoals o.a. CanalDigitaal.

Ik vroeg mij echter wel af of je Nederlandse Netflix wel volledig kunt gebruiken als je dit type Monitor hier in Spanje besteld.

Het betreft de Samsung types LS32AM700URXEN of LS32AM700UUXEN, dit scheelt maar één letter en wel i.p.v. de U een R.

Ikzelf heb er geen problemen met het afspelen van Nederlandse Netflix content in Spanje want ik heb mijn monitor in NL besteld en meegenomen naar Spanje.

Dus de vraag is, kun je met de hierboven genoemde types Netflix afspelen met Nederlandse ondertiteling?

M.a.w., Netflix gebruiken net zo alsof je in NL kijkt?

0 Likes
1 Antwoord
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @srna513006,

Dat kan. Netflix maakt gebruik van geoblokkades op basis van de locatie van je IP-adres. Binnen de EU is de content zo goed als gelijk, en dus heb je geen verschil met het aanbod in Nederland en Spanje. Pas als je de EU verlaat merk je een verschil.

Of de CanalDigitaal app beschikbaar is op een Spaans model, durf ik echter niet te beloven. Die vraag kun je wellicht beter voorleggen aan de support van CanalDigitaal. Ik zie de smart monitor namelijk überhaupt niet in hun lijst met ondersteunde apparaten staan, maar ik begrijp van jou dat die het wel doet op jouw model. Dus wellicht kunnen zij uitsluitsel hierin bieden.

kevin-sig