05-04-2020 07:40 AM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
- Report Inappropriate Content
Hallo,
De one connect box van mijn samsung QE55Q85R blijft steeds opnieuw opstarten waardoor de tv het niet meer doet. Ik heb de tv net een week. Het is een benelux model. Heb de box al enige tijd spanningloos gehad en opnieuw aangesloten maar probleem blijft. Iemand een idee/zelfde ervaring?
Solved! Go to Solution.
- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »
30-10-2020 12:43 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Connectbox defect en geen tv beeld meer
30-10-2020 12:49 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Goedemidag @Doorson ,
Zonder gegevens van de tv kan niemand iets met deze melding beginnen.
Wat is de volledige, dus incl. de letters XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Is er wel geluid?
Graag hoor ik van je..
Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
30-10-2020 12:54 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Heb 3 weken geleden een nieuwe tv The Frame 65 inch aangeschaft, eergisteren deed hij het nog, na af en toe 1 sec op zwart te gaan. Naar gisteren was het gebeurd met de pret. Kreeg hem niet meer aan de gang, na alles geprobeerd te hebben. Hoorde wel de connectbox verschillende keren tikken, maar dat was het dan ook wel. Tijd van de stroom gehaald, maar ook dit was niet zaligmakend. Toen in wanhoop Samsung gebeld en aangegeven wat de bevindingen waren en wat ik er zo aan had gedaan. Volgens de sevice dienst moest ik maar snel contact opnemen met de leverancier. Dit heb ik dus vanochtend gelijk gedaan. Deze stuurde mij een mail met daarin de aanvraag voor een monteur. indicatie zo op het eerste bericht was volgens Samsung een defecte connectbox of misschien wel het beeldscherm. Zal ook dat het beeldscherm vol met grijze vlekken zat, licht in de hoeken. Had daar ook wel eens overgelezen dat dit echt het minpunt was van de Samsung tv in het algemeen. Nu maar afwachten wat het kan zijn, wel baalen gezien ik de tv net heb aangeschaft, dikke pech.......
30-10-2020 01:08 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Hoi @Doorson ,
Dat is zeker balen! Goed dat je contact hebt gezocht met de leverancier. Er zit garantie op de tv.
Deze loopt bij de leverancier en niet bij Samsung. Het lijkt me vervelend als er een reparatie moet plaatsvinden.
Het gevoel van een nieuwe tv is dan weg. Eigenlijk zou omruil op z'n plaats zijn.
Laat even weten hoe het afgelopen is..
Groet, Dick
30-10-2020 01:18 PM - last edited 02-11-2020 01:44 PM by MartijnK
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Nee sorry en bedankt voor de attentie:
Mijn tv betreft een The Frame 65 inch met als serienr: - model: QE65LS03TAS 2020 Artikelnr: 1656884
groet, Erol Doorson
30-10-2020 01:25 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Hoi @Doorson , Erol,
Bedankt voor de info! Zou je misschien het serienummer willen verwijderen?
Dit ivm eventueel misbruik. Jammer dat de wettelijke termijn van 14 dagen bedenktijd voorbij zijn.
Anders had je de koopovereenkomst kunnen laten ontbinden.
Misschien kun je met de leverancier tot een andere oplossing komen..
Groet, Dick
30-10-2020 01:33 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Dag Dick,
bedankt voor je bericht, maar hoe kan ik het serienummer verwijderen? en ik heb 100 dagen omruil garantie, maar omdat het een defect is, moest ik er eerst een monteur naar laten kijken, die aanvraag loopt via jullie dus. toestel is 3 weken oud en ook nog eens gekalibreed. hoop alleen dat de monteur snel komt, als deze aangeeft dat de tv stuk is kan ik hem omruilen.
groet Erol
30-10-2020 01:41 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Hoi @Doorson , Erol,
Het serienummer is niet zo belangrijk. Belangrijker is dat je weer snel tv kunt kijken.
De kalibratiekosten moeten zeker vergoed worden.
Ondanks alles toch een fijn weekend toegewenst!
Groet, Dick
30-10-2020 04:22 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Hoi @Doorson
Flink balen van je tv. Het klinkt een beetje als hetzelfde probleem wat ik heb gehad met mijn tv. Ik had ook geen beeld en geluid meer en de one connect box bleef in/uitschakelen (het tikken wat jij beschrijft) als ik de tv probeerde aan te zetten. Reparatiebedrijf langs geweest met nieuwe printplaat voor one connect box, echter zonder resultaat. Ze hebben te tv toen meegenomen voor analyse. Bij mij bleek het scherm en moederbord defect welke zijn vervangen. Achteraf dus niet de one connect box. Tot op heden heb ik geen problemen meer gehad.
Hopelijk komen ze bij jou snel tot en oplossing en kan je genieten van je nieuwe aanwinst.
Groet Xander
16-11-2020 05:23 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Dag Xander,
Bijna alles wat jij opnoemde is bij mij ook het geval. afgelopen vrijdag de 13e *****. is er een monteur geweest, connectbox open een ander erin ff doen en toen niets meer. diverse spullen besteld en nu komt hij as donderdag weer terug. Had trouwens ook een nieuwe tv bij zich, maar eerst willen ze zien of het bestelde art. help. wel balen en mag toch eigenlijk niet met een tv van 3 wkn oud.
grt. Erol

- « Previous
-
- 1
- 2
- Next »