Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ambilight

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2020 05:39 PM)
3795 Weergaven
Glenn80
First Poster
Opties

Nieuwe tv samsung smart tv gekocht met ook ambilight erbij 

Hoe werkt dit want dit gaat voorlopig niet ... moet ik iets instellen en zoja hoe en waar 

0 Likes
10 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Glenn80 , Glenn,

Met zo'n kale melding is natuurlijk niets te beginnen. Er zijn een heleboel Samsung tv's.

Wat is de volledige, dus inclusief XXN, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Glenn80
First Poster
Opties

SMART TV SAMSUNG UE58RU7105 - 4K TV  

0 Likes
Glenn80
First Poster
Opties

T-MSLDEUC-1352.0  softwareversie 

Alvast bedankt 👌

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Beste @Glenn80 ,

Ik had speciaal de letters XXN vet geschreven. Dus graag volledig door geven svp..

Groet, Dick
0 Likes
Glenn80
First Poster
Opties

inbound4687538448593502613.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Glenn80 , Glenn,

Dank! Dit is op deze tv niet aanwezig. Zie: https://www.samsung.com/nl/tvs/uhd-4k-ru7100/UE58RU7100WXXN/

Klik op Specificaties->Alle Specificaties Weergeven. Scroll daar naar beneden en zoek Additional Feature.

Op onderstaande foto is het nogmaals te lezen..

Site van CoolblueSite van Coolblue

Groet, Dick
0 Likes
Glenn80
First Poster
Opties

inbound7442882850335418239.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Beste @Glenn80 , Glenn,

Op de foto is net het laatste stukje niet te zien. Je had het eerder over een 'UE58RU7105 - 4K TV' 🤷‍♂️.

Op de sticker staat echter UE58RU7100WXXN. Dit is gewoon een normaal Benelux model.

Als ik bol.com lees, dan word ik erg argwanend. Ze zijn pas op visite geweest bij Radar.

De directeur werd daar flink aan de tand gevoeld over hun partners. Leveren vaak 'grijze import' tv's.

1 van hun partners heeft zelfs 4 namen: EL-Living is EL-Vidas is TV-Plaza en is TV-Online.

Ze hebben hetzelfde retouradres: Skagerrak 20, 9723 JR Groningen.

Misschien handig voor aankopen in de toekomst.

Ik mag aannemen dat de officiële site van Samsung geen foute informatie geeft.

De door mij eerder toegezonden foto van de site van deze gerenommerde levererancier spreekt voor ook zich.

Misschien toch even contact opnemen met bol.com..

Groet, Dick
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik vermoed dat @Glenn80  deze ue58ru7105 heeft besteld en de UE58RU7100WXXN heeft gekregen. ue58ru7105 staat wel vermeld op de Hongaarse samsung.com/hu en zal waarschijnlijk alleen voor die regio zijn geproduceerd.

Nu is het natuurlijk de grote vraag wat er in de bestelhistorie staat (op te vragen via het bol.com account) en wat er op de factuur (en eventueel afleverbon) staat vermeld.

0 Likes