Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem Q80R tv - donker paarse band langs randen van beeld (QE65Q80R)

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2020 03:43 PM)
1925 Weergaven
Paul2021
Journeyman
Opties

Beste Forumleden, beste Samsungteam

In afwachting van een reactie op mijn serviceverzoek aan Samsung wil ik graag het probleem met mijn QE65Q80R aan jullie voorleggen. Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van deze mooie tv, echter vallen tijden het kijken donkere/paarse banden aan de randen van het beeld op. (Zie foto's).

Dit is met name goed te zien (en storend) bij witte, gele of lichtgrijze beelden, maar ook bij andere kleurschakeringen is het zichtbaar.

Nu wil ik aan Q80R bezitters vragen of zij ook dit probleem herkennen/hebben, of dat ik hier toevallig een slecht exemplaar gekregen heb? Of andere dingen die ik zou kunnen nakijken, bv bepaalde instellingen?

Afhankelijk daarvan kan ik dan of de tv omruilen voor een nieuw exemplaar, of -mocht dit een structureel probleem zijn in de QLED Q80R 2019 tv's -  de tv retourneren en kijken naar een alternatieve tv die niet deze storingen in het beeld vertoont.IMG_0823.jpegIMG_0843.jpegIMG_0834.jpeg

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Paul

0 Likes
Members_GIqmSWT
First Poster
Opties

16907248086147664213147045147363.jpg

 zie foto,

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_GIqmSWT ,

Lastig te beantwoorden zonder de gegevens van de tv 🤷‍♂️Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.  Graag incl. de letters XXN.
Zie je dit bij alle bronnen? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, etc.?
Waarmee kijk je tv? Tv-ontvanger? 
Zo ja, welke? CI+ module? Wie is je provider?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Members_GIqmSWT
First Poster
Opties

IMG_20230730_160729.jpg

0 Likes
Members_GIqmSWT
First Poster
Opties

Nee ik zie het niet op alle kanalen ja heel licht maar. Op de hdmi kanalen alle 4 paars beeld 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Members_GIqmSWT ,

Zou je misschien de rest ook willen beantwoorden?
Waarmee kijk je tv? Tv-ontvanger? Zo ja, welke? CI+ module? Wie is je provider?
Ik bedoelde of je het bij de apps ook ziet. YouTube etc..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Members_GIqmSWT
First Poster
Opties

Ziggo next kasje ik merk dat als ik op youtube ga ik er bijna geen last van heb ,op alle hdmi kanalen heb ik er last van,en als ik bij het test beeld voorbeeld kleuren foto zie ik er helemaal niks van geen paars

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Members_GIqmSWT ,

Ik denk dat je dan een probleem met de Mediabox Next hebt. Zou je deze willen resetten?

1. Zet de Mediabox Next uit met de schakelaar achterop.
  2. Zet de box weer aan en houd de knop [ - ] en de stand-by knop op de voorkant tegelijk circa 10 seconden ingedrukt.
  3. Hierna doorloopt de Mediabox opnieuw de eerste installatie, volg de instructies op het scherm.
signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Members_GIqmSWT
First Poster
Opties

Ik heb de tv nu verbonden met me google tv chromecast zitten daar ook een instelling die ik moet.veramderen?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Members_GIqmSWT ,

Niet nodig. Heb je de Next al gereset?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Members_GIqmSWT
First Poster
Opties