Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Philips Hue Sync App voor Samsung TV

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2025 02:00 PM)
335 Weergaven
JoukeStevenLangen
Journeyman
Opties
Geachte meneer of mevrouw,

Al een tijdje heb ik een Samsung TV uit 2024. Vrij nieuw. Ik heb ook Philips Hue lampen in huis en dit werkt allemaal goed. Op de tv zit een Philips Hue app. Deze is geïnstalleerd. Alleen met het betalen van de dienst loop ik vast. Ik heb een PayPal account en heb met Ideal geld op mijn PayPal account gezet. Hiermee zou ik moeten kunnen betalen. Maar als ik de checkout start. En inlog met mijn Samsung account, vraagt hij om een creditcard, terwijl er gewoon tegoed staat op mijn PayPal account. Ik heb bewindvoering, en de bewindvoerder werkt niet met creditcards, dus ik kan de app niet betalen op deze manier. De optie IDeal betaling wordt niet aangeboden. Wat toch wel het meest gangbare is in Nederland. Ik heb net Philips gebeld en heb met de klantenservice van Samsung gebeld. Helaas kan ik de app nu niet gebruiken. De mogelijkheid tot betalen met IDeal zou handig zijn. Of ik moet het gewoon met het geld wat op mijn PayPal account staan kunnen betalen, en niet met die gekke creditcards. Ik hoop dat ik in de toekomst wel de Philips Hue app kan kopen en gebruiken. Ik heb de Hue sync app op mijn Windows 11 computer staan. En daar werkt het gewoon en kost het niks. Je hebt ook de mogelijkheid om een Philips Hue Sync box te gebruiken en die aan te sluiten, maar dat is dan wel weer wat duurder, en mijn tv zit strak tegen de muur dus een Hue Sync Box is dan ook niet echt een oplossing. Of toch misschien wel. Ik zou de app wel graag een keer willen uitproberen op de tv en kijken hoe dat werkt. Geen idee of er iets kan worden gedaan aan mijn probleem. Misschien zijn er meer met dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Jouke Langen, Gouda 
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @JoukeStevenLangen ,

Het is helaas alleen mogelijk om met een creditcard of met PayPal met een gekoppelde creditcard te betalen.
Het is niet mogelijk om met iDeal deze betaling te doen. Je zou een prepaid creditcard kunnen overwegen.
Dit moet vaak wel worden besproken met je bewindvoerder. Heb je een One Connect Box bij deze tv?

signatureee
Groet, Dick

JoukeStevenLangen
Journeyman
Opties
Hey Dick! Goedemiddag! Ja ik dacht al zoiets ja, het lukt me niet om te betalen. Bedankt voor je bericht! Ik ga het morgen vragen aan de bewindvoerder. Ik heb geen One Connect box. Wat is dat?
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @JoukeStevenLangen ,

Hopelijk is het op te lossen. Sommige tv's hebben een One Connect Box.
Alle aansluitingen die normaal op de tv zitten, zitten dan op de OCB.
Je hoeft dan niet met allerlei kabels over de muur naar je tv.
In het geval van een Hue Sync Box moet dat helaas wel. De Sync Box hoeft niet per se achter de tv.
Omdat de tv strak tegen de  muur zit, zou je een HDMI kabel met een haakse connector kunnen gebruiken.
Zo voorkom je dat deze uitsteekt aan de achterkant van je tv.

Succes verder en houd ons even op de hoogte!

signatureee
Groet, Dick

Nick-H
Voyager
Opties
Goedenavond

Met de nieuwe debet kaarten van de bank heb je geen creditkaart nodig. Deze zijn van visa/Mastercard en hebben tegenwoordig ook een apart nummer met een 3 cijferige controle code waardoor je dus meer betaalmogelijkheden hebt bij je eigen bank en als je dus geen creditcard hebt of wilt.
Bij Rabobank heb je deze kaarten al bij de rest weet ik niet