ik heb een muurbeugel gekocht voor mijn samsung tv en goed gelet op de vesa maten (100x100).
nu krijg ik deze binnen en wil ik de plaat op de... Bekijk bericht
Goeiedag,
Ik zou graag een muurbeugel voor onze Smart TV curved UE48JU7500 kopen. Kunt u mij de referentie van de aangepaste beugel voor deze TV... Bekijk bericht
Hoe kan het dat Samsung voor iedere tv een unieke one connect box produceert?
Mijn smart curved tv UE55HU8500LXXN is onbruikbaar door een defect... Bekijk bericht
Wij gebruiken onze Smart Samsung TV uit 2015 alleen voor Uitzending gemist of NLziet, Sinds enige weken gaat de TV bij het opstarten van de Smart... Bekijk bericht
Hallo! (ik dacht dat ik deze post net had aangemaakt, maar dat is niet goed gegaan. Als dit toch nu de tweede post is, excuus!)
Een paar... Bekijk bericht
Ik wil graag een eigen foto in de Ambiant modus toevoegen bij mijn Qled 65Q95T maar krijg telkens deze foutmelding : er is een fout opgetreden... Bekijk bericht
Ik heb recent mijn Samsung UHD 55 inch ingeruild voor een Qled. Alle HDMI ditmaal via de Oneconnect box HDMI 3 (ARC) met de ARC aansluiting op mijn... Bekijk bericht
Ik sluit een hdmi kabel aan (verschillende HDMI 2.1 kabels geprobeerd) op poort 3 van de one connect box naar de ARC poort van mijn denon receiver.... Bekijk bericht
goede avond,
Onze tv is 4 jaar oud en blijft problemen geven. Bij 3 jaar was er iets met de printplaat kapot. Na veel gemail en 2 weken... Bekijk bericht
Hoi mijn tv geeft plots alleen zwart beeld
met kpn wel menu weergave maar geen beeld
bij Netflix wel menu en weergave van keuzes en bij... Bekijk bericht
Goedeavond,Ik heb onlangs mijn Q65Q95T opgehangen aan de no-gap wallmount WMN-M15EA/XC. Nu blijf er aan de bovenkant nog wat ruimte tussen de muur... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb sinds vorige week deze nieuwe tv in gebruik en ben er erg tevreden mee, echter is het niet mogelijk om nieuwe apps te... Bekijk bericht
Wie herkent dit probleem en heeft de oplossing? Sinds enige tijd heeft onze tv een probleem met de weergave! Soms een geheel flets beeld of zwarte... Bekijk bericht
Heb de Samsung 55” gekocht ondermeer voor EARC aansluiting.
Deze werkt niet met mijn sonos arc.
De one connect box erkent hem wel maar geen... Bekijk bericht
Hallo ik heb sinds vandaag een nieuwe tv van Samsung maar ik krijg steeds n foutmelding zodra ik de marantz op HDMI aansluit
hij geeft aan dat... Bekijk bericht
Ik heb 6 augustus The Frame 2020 gekocht. Deze is besteld bij Wehkamp. Voor de promoties 10 jaar inbrand garantie, frame omlijsting en €200... Bekijk bericht
Wij wonen op Kreta, griekenland en hebben vorige week een nieuwe samsung tv gekocht waar wij op zich erg blij mee zijn. Nu bemerken wij dat wij in... Bekijk bericht