op 11-08-2020 03:27 PM
ik heb een muurbeugel gekocht voor mijn samsung tv en goed gelet op de vesa maten (100x100).
nu krijg ik deze binnen en wil ik de plaat op de achterzijde monteren. wat blijkt is dat er niet de juiste schroeven bij geleverd worden.
het gaat om de samsung ue32n4302ak
op 11-08-2020 03:34 PM
op 11-08-2020 03:40 PM
beugel komt van Bol.com net als de tv.
ja er staat inderdaad xxh achter het model.
ik heb net iets gelezen over een "no gap wall mount". is dat de oplossing ?
op 11-08-2020 03:45 PM
Beste @Peter-Assendorp , Peter,
Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH
Een lagere inkoop vertaalt zich vaak in een lagere verkoopprijs.
Deze tv's worden vaak gebruikt bij stuntaanbiedingen van elektronicazaken.
Sommige verkopers vanuit 'grijze import' afkomstige televisies veranderen de software om de tv voor Nederland geschikt te maken.
Door de ongeautoriseerde wijziging van de ‘localset’ (landcode) kan de fabrieksgarantie van Samsung in gevaar komen en mogelijk zelfs geheel vervallen.
Er worden vaak andere onderdelen gebruikt in/voor buitenlandse modellen waar door Samsung Nederland niet aan te komen is.
In dit geval dus contact opnemen met 'De winkel van ons allemaal'..
op 11-08-2020 03:48 PM
bedankt voor je antwoordt Dick, maar zal een "no gap wall mount" de oplossing kunnen zijn?
11-08-2020 03:52 PM - bewerkt 11-08-2020 03:57 PM
Hoi @Peter-Assendorp , Peter,
Ik zou eerst het antwoord van bol.com afwachten. Strax bestel je er 1 en past het weer niet.
Zie mijn eerdere posting over het gebruik van andere onderdelen.
Sowieso de huidige beugel retourneren en hun aanspreken op deze praktijken.
Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt.
Zonder opgaaf van reden en dus geld retour. Het retourneren moet kosteloos gebeuren:
Zie ook: https://nl.hardware.info/artikel/9887/bestelde-televisie-blijkt-buitenlands-model-dit-moet-je-weten