Beste Dick, Dank voor het snelle meedenken. Op dit moment wordt glasvezel aangelegd bij mij en zal i... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Beste Dick, Dank voor het snelle meedenken. Op dit moment wordt glasvezel aangelegd bij mij en zal i... Bekijk bericht |
|
Hoi, zoals meerdere ervaar ik problemen met Dolby Atmos. Ik heb een Samsung The Frame tv uit 2019 in combinatie met een Sonos Arc. via de... Bekijk bericht |
|
Ik ben op zoek naar een 49" of 50" met een verversingswaarde van minimum 100Hz. Welke kan ik best aankopen? Bekijk bericht Klopt en is ook 1 van de mooiste tv's uit 2020 😁 Je zou naar de winkel kunnen gaan en zelf zien dat... Bekijk bericht |
|
Goedemiddag lezers, het volgende probleem heeft zich aangediend. Na gebruik van mijn Panasonic DP-UB424EGK zet ik deze uit en wil weer TV... Bekijk bericht Beste @fkk1947, nu je niet de enige blijkt te zijn, kan je misschien met ons delen wat mijn collega ... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik heb een Samsung TV UE40ES7000 en een Sonos Beam aangesloten via Ziggo. Nu krijg ik alleen geen geluid bij Ziggo kanaal 150... Bekijk bericht Hoi @gjvanspijker , Gert Jan, Dit komt, omdat de tv geen Dolby 5.1 ondersteunt. Dit kan per uitzendi... Bekijk bericht |
|
detecteer de TV QE65Q95 zelf de beste soundbar instellingen Q800T plus SWA9000S TV - ARC eARC of alleen soundbar nu zie ik vaak dat de TV alleen... Bekijk bericht Hi @Adamo2014, goedemiddag. Welkom op de Samsung Community. Dit is ook afhankelijk van het signaal v... Bekijk bericht |
|
Hoi, Recentelijk heb ik een Samsung Frame 2020 50 inch televisie gekocht. De Art Store promotie heb ik inmiddels geactiveerd, het bestellen... Bekijk bericht Hi @Stef-ani-a, Is het inmiddels wel gelukt om deel te nemen aan de promotie? Anders help ik je graa... Bekijk bericht |
|
Ik heb de Samsung tv in 2017 aangekocht. Er is een zwarte strook (schaduw) te zien sinds kort. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al beeldtest gedaan... Bekijk bericht Goedemiddag @marianjessie , Marian, Is de volledige Model Code van de tv UE50NU7020WXXN? Deze staat ... Bekijk bericht |
|
hoe kan het dat ik mijn tv niet meer op pauze kan zetten. hij geeft dan aan dat de opnamefunctie(timeshift functie) niet beschikbaar is en dat ik... Bekijk bericht |
|
We hebben sinds een paar maanden een QE49Q60RALXXN, met ci module en een Ziggo kaartje. Het gebeurt echt heel vaak met aanzetten dat er geen... Bekijk bericht Hi @Aren2203, Heb je hiervoor al iemand van Samsung laten meekijken? Met behulp van een Hulp op Afst... Bekijk bericht |
|
Ben al 2 maanden bezig om een nieuwe bookcase te krijgen van Samsung uit de garantie. Er zijn al meer dan 55 emails heen en weer gestuurd en tig... Bekijk bericht Top. Ik heb het aangekaart bij de verantwoordelijke en ze zullen je zo spoedig mogelijk een terugkop... Bekijk bericht |
|
Heb in Mei dit jaar een UE70TU7100WXXN gekocht, televisie schermknippert 4 a 5 x per dag heel erg, dan moet ik de tv uitzetten of de stekker er uit... Bekijk bericht Goedemiddag @daveijmuiden , Begrijpelijke frustratie, maar misschien even onderstaande goed doorleze... Bekijk bericht |
|
Ik zou graag een oplossing willen weten, ik heb de Ambiantmode voor s'morgens ingesteld maar als ik dan zelf de tv via de smarthub wil... Bekijk bericht De medewerker die ik heb gesproken was trouwens Bryan en ben zeer goed geholpen telefonisch. Maar be... Bekijk bericht |
|
Heb sinds maand Frame 55# 2020. Regelmatig moet ik afstandbediening opnieuw pairen sinds vandaag lukt dat niet meer. Stroom eraf helpt niet.... Bekijk bericht Om niet op de zaken vooruit te lopen wacht ik graag het huis bezoek van de monteur af. Wellicht dat ... Bekijk bericht |
|
ik heb een QLED Frame 43LS03T met een Harman Kardon Citation multibeam aangesloten op de hdmi arc aansluiting. Dit ingesteld als voorkeur. Nu gaat... Bekijk bericht Beste @Tomvegeta , Je post in een Opgelost ✅ topic uit 2020 en zonder enige gegevens 🤷 ♂️.Zou je e... Bekijk bericht |
|
Als het goed is zit er een aan uit knop op je afstandsbediening 👍 en anders zit er 1 op de tv. Verg... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik vroeg me af of iemand me kon helpen met mijn Samsung Qled Q7FN tv. Het gaat om de aansluitpoort van de one connect cable op... Bekijk bericht Goedenavond @Arvil , Arvil, Een losse aansluitpoort kun je niet bestellen. Dit moet door een monteur... Bekijk bericht |
|
Dag dkoster, Ik hoop dat u mij kan helpen met het volgende probleem. Na het debacle van de Eleven sports app had ik een tijdje geleden mijn... Bekijk bericht Hoi @dannyrodts , Danny, Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling! Jammer dat het niet is opgel... Bekijk bericht |
|
In mei Samsung The Frame aangeschaft, abonnement genomen op The Artstore. Nadat ik het mailadres in mijn samsungaccount had aangepast, werkte the... Bekijk bericht Hi @Marco1956, Welkom op de Community en goed dat je het komt checken. Heb je hierover al contact ge... Bekijk bericht |
|
Hallo, wij ondervinden geregeld hetzelfde probleem bij aantal apps binnen de Smart Hub. Namelijk het telkens opnieuw moeten inloggen. De tv... Bekijk bericht |