Hallo,
Ik heb in 2016 mijn Samsung televisie (UE48JU6000) gekocht bij MediaMarkt. Sinds gisteren zit er een witte vlek in het beeld aan de... Bekijk bericht
Sinds een langere tijd kan ik geen gebruik meer maken van 2 van de 4 HDMI poorten op mijn Samsung Tv (55HU7500)
Voorheen was mijn Onkyo receiver... Bekijk bericht
Beste allemaal,
ik heb de UE55KS7000 al een hele tijd met alle tevredenheid in mijn bezit. Echter sinds een paar weken geleden stopte het... Bekijk bericht
ik heb de QE55Q90T vroeger had ik een telenet logo en kon ik de digitale tv met de one remote bedienen. doordat de digicorder kapot was en is... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds 3 dagen ondervind ik problemen met mijn UE55MU7070, het probleem is dat na een bepaalde gebruiksduur het beeld steeds iets... Bekijk bericht
Zojuist de Samsung QLED 4K 43Q64T televisie uit de doos gehaald en geïnstalleerd. Nu valt me op dat er op het tv-scherm een soort beschermfolie... Bekijk bericht
Ik heb in hongarije een smart tv gekocht. Nu heb ik in de app store alleen hongaarse en een paar Engelse apps..ik wil de nederlandse apps erop..ik... Bekijk bericht
ik heb een muurbeugel gekocht voor mijn samsung tv en goed gelet op de vesa maten (100x100).
nu krijg ik deze binnen en wil ik de plaat op de... Bekijk bericht
Goeiedag,
Ik zou graag een muurbeugel voor onze Smart TV curved UE48JU7500 kopen. Kunt u mij de referentie van de aangepaste beugel voor deze TV... Bekijk bericht
Hoe kan het dat Samsung voor iedere tv een unieke one connect box produceert?
Mijn smart curved tv UE55HU8500LXXN is onbruikbaar door een defect... Bekijk bericht
Wij gebruiken onze Smart Samsung TV uit 2015 alleen voor Uitzending gemist of NLziet, Sinds enige weken gaat de TV bij het opstarten van de Smart... Bekijk bericht
Hallo! (ik dacht dat ik deze post net had aangemaakt, maar dat is niet goed gegaan. Als dit toch nu de tweede post is, excuus!)
Een paar... Bekijk bericht
Ik wil graag een eigen foto in de Ambiant modus toevoegen bij mijn Qled 65Q95T maar krijg telkens deze foutmelding : er is een fout opgetreden... Bekijk bericht
Ik heb recent mijn Samsung UHD 55 inch ingeruild voor een Qled. Alle HDMI ditmaal via de Oneconnect box HDMI 3 (ARC) met de ARC aansluiting op mijn... Bekijk bericht
Ik sluit een hdmi kabel aan (verschillende HDMI 2.1 kabels geprobeerd) op poort 3 van de one connect box naar de ARC poort van mijn denon receiver.... Bekijk bericht