Ik zie dat er nog een soort plastic lijkend strip onderaan van het scherm zit, lopend over de breedte van het scherm.
Ik vraag me af of dit nog... Bekijk bericht
Bij gebruik van de Canal Digitaal TV app blijgfr het beeld en geluid gedurende een aantal seconden haperen, dit gebeurd ook na wisselen van kanaal.... Bekijk bericht
Mijn nieuwe Qled TV is via One Connect optisch met soundbar HW-H7500 gekoppeld maar geluid is met de TV afstandbediening niet te regelen. is hier... Bekijk bericht
sinds enkele weken heb ik donkere vlekken op de linkerkant van het scherm, en aan de zijkanten zijn lichte "spots" ontstaan, het is een... Bekijk bericht
Hey, ik had een probleem met mijn samsung tv dus hadden ze mij gezegd om de smart hub te reseten, dit heb ik gedaan maar hierdoor zijn al mijn apps... Bekijk bericht
hoi allemaal
Ik probeer mijn samsung Qled aan te sturen via Google home ( zonder chromecast, dat zou niet nodig hoeven te zijn hierbij).... Bekijk bericht
Een tijdje geleden probeerde ik een paar bluetooth oortjes te koppelen met dit TV toestel.
Resultaat nada, de TV zag de oortjes niet om te... Bekijk bericht
Sinds gisteren gaat de tv niet meer aan. Beeld blijft zwart, reageert niet op signalen van de afstandsbediening en ook op de bedieningsknoppen van... Bekijk bericht
Ik krijg regelmatig het volgende bericht en het wil bijna niet sluiten als ik op oke druk , wat kan ik hier aan doen want ik wil er vanaf dat het... Bekijk bericht
Voor het eerst voetbalwedstrijd op nieuwe qe55q85r. Uitzendingen van 14 en 15 augustus 2020, Champions League, via digicoder Telenet.
Erg... Bekijk bericht
Ik heb een smart TV (UE50MU6172).
Sedert enkele dagen kan ik mij niet meer aanmelden op vrtnu.be. Terwijl enkele andere internetfuncties blijven... Bekijk bericht
Mijn TV QE55Q&CAMLXXN die wij op 25-4-2018 hebben gekocht reset zich tenminste eenmaal per dag, soms wel vaker. Duurt een paar seconden en dan... Bekijk bericht
Sinds enige tijd kan ik eurosportplayer niet meer ontvangen op mijn ue48JS5800L, ik krijg een totaal wit scherm en weet niet wat ik er aan kan... Bekijk bericht