hello does anybody know which new tv model sold in the Netherlands support unicable/satcr? Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
hello does anybody know which new tv model sold in the Netherlands support unicable/satcr? Bekijk bericht |
|
Hoi, hopelijk kunnen jullie helpen... Ik heb hier vaker last van gehad, maar kreeg m gelukkig weer aan de praat, maar nu lukt het mij... Bekijk bericht Goedenavond @Bauwie , Helpen kan altijd, maar niet zonder de gegevens van de tv 🤷 ♂️. Wat is de vo... Bekijk bericht |
|
Goedenavond. Ik heb een Samsung UE40MU6120 tv. Nu heb ik wat moeite met horen. Moet dus de tv wat harder zetten en daar heeft de rest van het gezin... Bekijk bericht Hey @Benbeer, goedemiddag. Welkom op de Samsung Community. Jouw TV heeft de mogelijkheid om gelijkti... Bekijk bericht |
|
Afgelopen weekend een soundbar gekocht. Nu een paar dagen verder en heb via HDMI en digitale ingang alleen nog maar geluid van de subwoofer. De... Bekijk bericht Goedenavond @JHM1961 , Zou je misschien ook de gegevens van de tv willen doorgeven? Wat is de volled... Bekijk bericht |
|
Wij proberen al een aantal keer om de lijst voor the Frame te bestellen. Het lukt alleen niet om de kleur via VT wonenvan ash gray te kiezen, de... Bekijk bericht Hoi @knarf2 , Frank, Oké! Als het niet lukt, dan hierbij de link om Bruce een PB te sturen: https://... Bekijk bericht |
|
Ik kan surfen maar de pagina's worden vertoond in een slechte lay out, alles staat rechts uitgelijnd en onderaan, ook filmpjes worden niet... Bekijk bericht jammer maar helaas, jammer dat samsung hier geen gepaste oplossing voor vind. Toch bedankt Bekijk bericht |
|
Ik heb als sinds 2 jaar een streep in mijn beeld van boven naar beneden.Je ziet dit vooral met voetbalwedstrijden. Sinds kort zijn daar drie... Bekijk bericht Mocht je interesse hebben in een nieuwe Samsung TV tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een ... Bekijk bericht |
|
Ik heb n dilemma waarbij ik had gedacht dat ik er wel uit zou komen met een soundbar met 2 x hdmi 2.1 ..... Even het verhaal. Ik ben high... Bekijk bericht ik heb nu het totale plaatje. xbox series x maar wel veel audio lag met gamen althans. netflix deres... Bekijk bericht |
|
Sinds enige weken de trotse bezitter van een Samsung The Frame 32 inch.Deze versie beschikt niet over een bewegingsssensor om de art-mode... Bekijk bericht Goedemorgen, @Paul_Spring. Het is helaas niet mogelijk om the Frame op te laten starten in de Art-mo... Bekijk bericht |
|
Ik wil een gratis lijst aanvragen voor mijn tv, maar heb de streepjescode van de doos niet meer... Ik had niet verwacht dat ik de doos moest... Bekijk bericht |
|
Ik heb alles geprobeerd en ook de vragen op dit forum bekeken, maar niets helpt. De nieuwste software heb ik gedownload, de tv gereset en nog meer... Bekijk bericht De laatste was de oplossing van het internetprobleem. Doordat ik de simkaart in mijn telefoon heb ge... Bekijk bericht |
|
Wil Galaxy Buds (SM-R170) koppelen aan mijn tv Samsung UE 55F9000SLXXN koppelen maar krijg ze niet gepaird. Niet met Soundshare en ook niet via... Bekijk bericht Ja ga er inderdaad ook vanuit dat het niet gaat lukken op deze manier. Heb daarom een Marmitek BoomB... Bekijk bericht |
|
Beste allemaal, Sinds een week heb ik een nieuwe modem (FritzBox 7560), mijn oude behaalde niet de hoge snelheid die je zou verwachten van... Bekijk bericht Goedemorgen Dick (@dkoster), in het netwerkscherm van tv kon ik niet zien welke verbinding tot stand... Bekijk bericht |
|
wij hebben recent een samsung QLED Frame 50 Inch gekocht bij coolblue. Deze tv zou voorzien moeten zijn van airplay 2 en de apple TV app. De apple... Bekijk bericht goeiemorgen dkoster, Net stond er een update naar 1404 klaar en na het doen van die update doet airp... Bekijk bericht |
|
The frame 32 gekocht. In de kunstmodus gaat de tv netjes uit na de ingestelde tijd. Ook als het donker wordt gaat hij netjes uit. Alleen gaat hij... Bekijk bericht The Frame 32" beschikt in tegenstelling tot zijn grotere broers niet over een bewegingssensor...... Bekijk bericht |
|
Sinds een paar dagen heb ik een samsung 8K tv gekocht een overjarig topmodel van 2019. Wanneer ik naar YouTube ga en een 8 K filmpje afspeel... Bekijk bericht Hoi @Qled950r , Bedankt voor de info! Dit bedoel ik inderdaad. Ik wilde weten of het om de Q950R gaa... Bekijk bericht |
|
Vorige week een The Frame 43 gekocht bij Media Markt. Helaas zo stom geweest om de doos meteen weg te gooien, waardoor ik niet mee kan doen aan de... Bekijk bericht |
|
Ik heb recent een Samsung 22" S22E450DW (model LS22E45UDWG/EN) aangekocht. Via de DVI en D-Sub aansluitingen is er geen probleem, maar via... Bekijk bericht Je hebt alles al geprobeerd zo te zien alles uitgesloten dus wat overblijft is dat dit beeldscherm n... Bekijk bericht |
|
Beste Dick, Dank voor het snelle meedenken. Op dit moment wordt glasvezel aangelegd bij mij en zal i... Bekijk bericht |
|
Hoi, zoals meerdere ervaar ik problemen met Dolby Atmos. Ik heb een Samsung The Frame tv uit 2019 in combinatie met een Sonos Arc. via de... Bekijk bericht |