Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Qled 8K 2019

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2020 07:32 PM)
255 Weergaven
Qled950r
First Poster
Opties

Sinds een paar dagen heb ik een samsung 8K tv gekocht een overjarig topmodel van 2019.

Wanneer ik naar YouTube ga en een 8 K filmpje afspeel ziet hij het als 4K 

Dit zelfde heb ik gedaan met een 8K tv (2020) in de showroom van de mediamarkt  en deze ziet het wel in 8K  weet iemand hoe dit kan of wat ik fout doe of klopt er iets  niet??

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Qled950r ,

Wat is de volledige, dus incl. de letters XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Welke bron gebruik je voor YouTube? De app op de tv of bijvoorbeeld de app op de Mediabox Next?

Op welk model 8K is het bij MediaMarkt getest? Via welke bron is het daar getest?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik ben geen expert op het gebied van tv maar ik ben toevallig al eerder zoiets tegengekomen. In de mediamarkt staat de tv op winkelmodus of demo modus misschien dat het daarom in de winkel wel werkt.  Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten😅 ben geen tv expert maar misschien maakt het wat uit.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Qled950r ,

Lees in aanvulling op @Patrick 👍 onderstaande link:

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/demo-video-8k/m-p/1934717#M36852

Groet, Dick
Qled950r
First Poster
Opties
Bedoel je dit ?IMG-20201028-WA0000_18859.jpg
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Qled950r ,

Bedankt voor de info! Dit bedoel ik inderdaad. Ik wilde weten of het om de Q950R gaat. Dit is een 2019 model.

Bij MM is er getest op een 2020 model. Dit moet een Q950TS geweest zijn. Helaas gaat dan mijn eerder gestuurde link op.

Zie ook: https://news.samsung.com/nl/samsung-electronics-onthult-2020-qled-8k-tv-op-ces

Ik zou proberen om de tv om te ruilen voor 2020 model.

Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt..

Groet, Dick
0 Likes