Beste allemaal,
Sinds een week heb ik een nieuwe modem (FritzBox 7560), mijn oude behaalde niet de hoge snelheid die je zou verwachten van... Bekijk bericht
wij hebben recent een samsung QLED Frame 50 Inch gekocht bij coolblue. Deze tv zou voorzien moeten zijn van airplay 2 en de apple TV app. De apple... Bekijk bericht
The frame 32 gekocht. In de kunstmodus gaat de tv netjes uit na de ingestelde tijd. Ook als het donker wordt gaat hij netjes uit. Alleen gaat hij... Bekijk bericht
Sinds een paar dagen heb ik een samsung 8K tv gekocht een overjarig topmodel van 2019.
Wanneer ik naar YouTube ga en een 8 K filmpje afspeel... Bekijk bericht
Vorige week een The Frame 43 gekocht bij Media Markt. Helaas zo stom geweest om de doos meteen weg te gooien, waardoor ik niet mee kan doen aan de... Bekijk bericht
Ik heb recent een Samsung 22" S22E450DW (model LS22E45UDWG/EN) aangekocht. Via de DVI en D-Sub aansluitingen is er geen probleem, maar via... Bekijk bericht
Hoi,
zoals meerdere ervaar ik problemen met Dolby Atmos.
Ik heb een Samsung The Frame tv uit 2019 in combinatie met een Sonos Arc.
via de... Bekijk bericht
Goedemiddag lezers,
het volgende probleem heeft zich aangediend. Na gebruik van mijn Panasonic DP-UB424EGK zet ik deze uit en wil weer TV... Bekijk bericht
detecteer de TV QE65Q95 zelf de beste soundbar instellingen Q800T plus SWA9000S TV - ARC eARC of alleen soundbar
nu zie ik vaak dat de TV alleen... Bekijk bericht
Hoi,
Recentelijk heb ik een Samsung Frame 2020 50 inch televisie gekocht. De Art Store promotie heb ik inmiddels geactiveerd, het bestellen... Bekijk bericht
Ik heb de Samsung tv in 2017 aangekocht. Er is een zwarte strook (schaduw) te zien sinds kort. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al beeldtest gedaan... Bekijk bericht
hoe kan het dat ik mijn tv niet meer op pauze kan zetten. hij geeft dan aan dat de opnamefunctie(timeshift functie) niet beschikbaar is en dat ik... Bekijk bericht
We hebben sinds een paar maanden een QE49Q60RALXXN, met ci module en een Ziggo kaartje. Het gebeurt echt heel vaak met aanzetten dat er geen... Bekijk bericht
Ben al 2 maanden bezig om een nieuwe bookcase te krijgen van Samsung uit de garantie. Er zijn al meer dan 55 emails heen en weer gestuurd en tig... Bekijk bericht
Heb in Mei dit jaar een UE70TU7100WXXN gekocht, televisie schermknippert 4 a 5 x per dag heel erg, dan moet ik de tv uitzetten of de stekker er uit... Bekijk bericht
Ik zou graag een oplossing willen weten, ik heb de Ambiantmode voor s'morgens ingesteld maar als ik dan zelf de tv via de smarthub wil... Bekijk bericht
Heb sinds maand Frame 55# 2020. Regelmatig moet ik afstandbediening opnieuw pairen sinds vandaag lukt dat niet meer. Stroom eraf helpt niet.... Bekijk bericht