Hallo,
een paar dagen geleden een 32 inch frame TV gekocht en geïnstalleerd. Wens was/is om deze helemaal zonder KPN kastje te kunnen draaien.... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Aimesh Wifisysteem van Asus. Nu is het probleem dat hij de wifi instellingen niet onthoudt, waardoor ik elke keer bij... Bekijk bericht
Volgens de gebruiksaanwijzing zou je met dit type kunnen opnemen en het beeld stil kunnen zetten. Gebruik hiervoor een USB memorystick met 258 GB.... Bekijk bericht
Ik kocht een QE43Q67TASXXN met Ci+ kaartje van Telenet. Installatie verliep zonder problemen. Wanner ik de TV aanzet verschijnt steeds een... Bekijk bericht
Goedenavond community,
Zojuist heb ik de Samsung No Gap Wall Mount voor mijn QE65Q90R binnen gekregen. Hoewel het ook al blijkt uit de vier... Bekijk bericht
Ik zie op dit forum verschillende topics over de one connect kabel, maar zou graag nogmaals een vraag willen stellen.
Misschien is die al een... Bekijk bericht
Hallo hebben pas nieuwe tv gekocht en willen voor The frame een nieuw frame bestellen via actie, lukt alleen niet om adres te wijzigen op mijn... Bekijk bericht
Wij hebben een SAMSUNG QLED 4K 65Q74T gekocht. Nu zou de playstation in HDR moeten kunnen, maar dit resulteert tot nu toe alleen in een paars... Bekijk bericht
hallo,
Ik was aan het opzoeken wat men de beste beeldinstellingen vondt toen het me opviel dat zowel de natural als movie modussen niet... Bekijk bericht
Hoi, ik wil op mijn Q8 Samsung TV zo'n abilight strip kopen. Wel zo'n strip die synchroon lopen met het beeld op de TV.
Je wordt er mee... Bekijk bericht
Sinds kort hebben we een abonnement op Prime Video.
Op de telefoon heb ik in de app 3 profielen aangemaakt, deze zijn niet zichtbaar op de... Bekijk bericht
Bij de 1e start up van mijn Samsung Frame QE65LS03RASXXN werkt ook mijn Telenet Tv- box zoals het hoort.
echter na enkele dagen lijkt de... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik heb een Samsung Qled 4k 55Q64R tv en heb een maar een jaartje een heeft nu al problemen. Mijn probleem is dat Ik krijg ongeveer... Bekijk bericht
Ik kocht deze smart tv eind 2016. In september 2017 moest reeds het moederbord vervangen worden omdat de tv steeds leek te herstarten en er steeds... Bekijk bericht