Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

aanmelden samsung account lukt niet (189)

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2020 03:11 PM)
9866 Weergaven
MadMax004
Apprentice
Opties

ik kan niet meer inloggen op mijn samsung account. ik krijg als opmerking/oplossing dat de TV-software bijgewerkt moet worden om dit probleem op te lossen. Daar wordt echter aangegeven dat ik de meest recente software al heb....

Model code: UE40KU6020WXXN

Version no: 02

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Oké @MadMax004 ,

Kun je misschien, om te kijken of je account niet corrupt is, eerst hier proberen of je kunt inloggen?:

https://account.samsung.com/accounts/v1/Samsung_com_NL/signInGate?countryCode=NL&locale=nl-NL&respon...

Als je daar wel kunt inloggen, zou je dan het volgende willen proberen (misschien al gedaan)?:

Ga naar Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account.

Waarschijnlijk staat daar geen blauw vinkje bij. Klik ernaast op + (Account toevoegen).

Daarna op aanmelden. Bij geen succes de tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Eventueel de tv een poos, half uurtje, spanningsloos zetten. In het ergste geval is je account corrupt geraakt.

Je moet dan op dezelfde plek een nieuwe aanmaken.

Graag hoor ik weer van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @MadMax004 ,

Is de huidige softwareversie van de tv de 1242.0?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes
MadMax004
Apprentice
Opties

Ja, die is inderdaad 1242

Die .0 staat er niet achter vermeld..

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Oké @MadMax004 ,

Kun je misschien, om te kijken of je account niet corrupt is, eerst hier proberen of je kunt inloggen?:

https://account.samsung.com/accounts/v1/Samsung_com_NL/signInGate?countryCode=NL&locale=nl-NL&respon...

Als je daar wel kunt inloggen, zou je dan het volgende willen proberen (misschien al gedaan)?:

Ga naar Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account.

Waarschijnlijk staat daar geen blauw vinkje bij. Klik ernaast op + (Account toevoegen).

Daarna op aanmelden. Bij geen succes de tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Eventueel de tv een poos, half uurtje, spanningsloos zetten. In het ergste geval is je account corrupt geraakt.

Je moet dan op dezelfde plek een nieuwe aanmaken.

Graag hoor ik weer van je..

Groet, Dick
MadMax004
Apprentice
Opties

Account bleek niet corrupt te zijn. (had ik idd al getest).

het aanmaken van een nieuw account werkt. ik heb nu wel twee accounts op mijn tv (waarvan er één niet meer werkt), maar dat vind ik minder belangrijk.

Dank voor je hulp