op 27-05-2020 03:11 PM
ik kan niet meer inloggen op mijn samsung account. ik krijg als opmerking/oplossing dat de TV-software bijgewerkt moet worden om dit probleem op te lossen. Daar wordt echter aangegeven dat ik de meest recente software al heb....
Model code: UE40KU6020WXXN
Version no: 02
Opgelost! Ga naar oplossing.
27-05-2020 03:54 PM - bewerkt 27-05-2020 04:00 PM
Oké @MadMax004 ,
Kun je misschien, om te kijken of je account niet corrupt is, eerst hier proberen of je kunt inloggen?:
Als je daar wel kunt inloggen, zou je dan het volgende willen proberen (misschien al gedaan)?:
Ga naar Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account.
Waarschijnlijk staat daar geen blauw vinkje bij. Klik ernaast op + (Account toevoegen).
Daarna op aanmelden. Bij geen succes de tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.
Eventueel de tv een poos, half uurtje, spanningsloos zetten. In het ergste geval is je account corrupt geraakt.
Je moet dan op dezelfde plek een nieuwe aanmaken.
Graag hoor ik weer van je..
op 27-05-2020 03:17 PM
Goedemiddag @MadMax004 ,
Is de huidige softwareversie van de tv de 1242.0?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Graag hoor ik van je..
op 27-05-2020 03:32 PM
Ja, die is inderdaad 1242
Die .0 staat er niet achter vermeld..
27-05-2020 03:54 PM - bewerkt 27-05-2020 04:00 PM
Oké @MadMax004 ,
Kun je misschien, om te kijken of je account niet corrupt is, eerst hier proberen of je kunt inloggen?:
Als je daar wel kunt inloggen, zou je dan het volgende willen proberen (misschien al gedaan)?:
Ga naar Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account.
Waarschijnlijk staat daar geen blauw vinkje bij. Klik ernaast op + (Account toevoegen).
Daarna op aanmelden. Bij geen succes de tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.
Eventueel de tv een poos, half uurtje, spanningsloos zetten. In het ergste geval is je account corrupt geraakt.
Je moet dan op dezelfde plek een nieuwe aanmaken.
Graag hoor ik weer van je..
op 28-05-2020 11:22 AM
Account bleek niet corrupt te zijn. (had ik idd al getest).
het aanmaken van een nieuw account werkt. ik heb nu wel twee accounts op mijn tv (waarvan er één niet meer werkt), maar dat vind ik minder belangrijk.
Dank voor je hulp