Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm instellingen tv reset automatisch

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2021 08:02 PM)
677 Weergaven
jesser99
Apprentice
Opties

Ik heb een probleem met het instellen van de ideale beeldscherm opties. Ik heb al wat testjes gedaan maar elke keer als ik klaar ben met instellen gaan ze weer naar de fabrieksinstellingen zodra ik van media type verwissel. Dus van tv naar hdmi en andersom. Dit geldt zowel voor mijn hdmi settings als tv settings. De hdmi media staat op game mode. Ik heb de tv net pas 2 dagen. Ook werkt het menu meestal pas een halve seconde later dan wanneer ik op de knop druk en ik vraag me af of deze vertraging normaal is bij een nieuwe tv.

type: UE43TU7020

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jesser99
Apprentice
Opties

Goedemorgen Dick,

alles is nu opgelost. Een uur later lukte het met de smartthings app ook op eens, wel gek dit allemaal. de instellingen bleven na de hard reset die ik gister had uitgevoerd vandaag eindelijk ook gewoon staan dus perfect.

bedankt voor de snelle reacties! :smiling-face:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @jesser99 

Is de volledige Model Code van de tv UE43TU7020WXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1420.0? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Over welke beeldscherm en HDMI settings gaat het? Wat zit er aangesloten op de HDMI poorten?

Hoe kijk je tv? Met een decoder, CI+  module, via ethernet, etc.?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
jesser99
Apprentice
Opties

Goede avond Dick,

model code inderdaad UE43TU7020WXXN, software ook de laatste, 1420.0

Deze problemen betreffen TV en HDMI 1 waar ik een plystation4 op heb aangesloten.

ik kijk tv met een CI+ module

en met de problemen spreek ik over alle instellingen die continue gereset worden onder de categorie ‘Beeld’ in de instellingen, in de beide media types.

0 Likes
jesser99
Apprentice
Opties

Ik ben een uur lang bezig geweest met een hard reset van de tv en opnieuw instellen. Tijdens dat gebeurde het nog 1 keer dat de instellingen op 1 kanaal verdwenen. Daarna blijft het nu voor wat het is, ook na volledig uitzetten van alle apparaten. Helaas kan ik nu niet meer met de smart things app verbinden wat vorige keer in 1 minuut lukte

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @jesser99 ,

Gelukkig iets opgelost. Waar heb je SmartThings voor gebruikt?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Oplossing
jesser99
Apprentice
Opties

Goedemorgen Dick,

alles is nu opgelost. Een uur later lukte het met de smartthings app ook op eens, wel gek dit allemaal. de instellingen bleven na de hard reset die ik gister had uitgevoerd vandaag eindelijk ook gewoon staan dus perfect.

bedankt voor de snelle reacties! :smiling-face: