op 09-12-2024 08:21 PM
Hallo,
Ik heb even een vraag. Ik heb nu ongeveer deze TV in mijn bezit en ik ben de laatste tijd wat aan het zoeken naar de juiste instellingen. Ik vind de kwaliteit van mijn beeld vaak niet goed. Ik heb Ziggo als provider en werk met een Next kastje die de beeldinstellinten automatisch overneemt van de TV.
Via de Zelfdiagnose geeft de TV aan dat het raadzaam is om de HMDI kabel te vervangen. En laat ik dat nu net juist laatst hebben gedaan. Ik heb 3 kabels aangeschaft van Qnected HDMI2.1 Gen 2 Certified HDR10+ die 8 K ( 60HZ) EN 4 k( 144hZ) ondersteund.
Omdat de TV met deze melding komt heb ik het idee dat hij naar een lagere resolutie wil schakelen.
Daarom heb ik een vraag:
Waarom komt deze melding terwijl ik volgens mij dure goede gecertificeerde HDMI kabels gebruik en hoe kan ik de resolutie van de TV aanpassen naar een goede kwaliteit?
Ik hoop dat jullie mij kunnen ondersteunen
Alvast dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-12-2024 10:56 AM
Hallo @Zwollenoord,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik hoop dat je snel weer van jouw televisie volledig kan genieten. Wanneer alles up-to-date is en je ervaart nog dezelfde issues kunnen we op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Je kan mij gerust weer een bericht sturen of het is gelukt.
Met groet,
Ajay
op 12-12-2024 10:56 AM
Hallo @Zwollenoord,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik hoop dat je snel weer van jouw televisie volledig kan genieten. Wanneer alles up-to-date is en je ervaart nog dezelfde issues kunnen we op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Je kan mij gerust weer een bericht sturen of het is gelukt.
Met groet,
Ajay