Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Neo QLED 8K 75QN800D beeldinstellingen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2025 08:22 PM)
166 Weergaven
wilgro666
Student
Opties

Goedenavond allen

Ik heb sinds 2 weken een Samsung Neo QLed 8K 75QN800D , maar tot op heden krijg ik niet de juiste beeldinstellingen gevonden. Ik weet dat het een persoonlijke voorkeur is, maar als ik de tv op '' standaard instellingen'' zet vind ik het beeld niet echt optimaal. Zet ik bv de functie ' intelligentie modus '' aan , met de beeldmodus instelling op  AI of geoptimaliseerd of comfortabel voor uw ogen, dan lijkt het net of hij de beelden constant aan het verversen is om het ''perfecte beeld'' te creëren . Vooral bij voetbalwedstrijden is dit irritant , en bij films lijkt het net of de film in een studio plaatsvind [ personen of object ] heel erg op de voorgrond en wat zich erachter afspeelt is dan wat ''waziger ] Het lijkt in mijn ogen net nep. Ik had hiervoor een Sony Braviaa Oled, maar had hiermee nergens lastvan.

Heeft iemand hier Mook last van en wie heeft er voor mij beeldinstellingen zodat ik wat kan vergelijken. Ik zit er sterk over te denken om de tv terug te brengen, ik heb nl 4 weken omruil garantie 

Mvgr Wilgro

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Wilgro,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe Samsung televisie! De juiste beeldinstellingen vinden is natuurlijk erg belangrijk voor een prettige kijkervaring. Ik help je graag. De juiste beeldinstelling voor elk programma kan per persoon verschillen. Om voor jou de beste instelling te vinden is om te experimenteren. Zie e.v. de onderstaande link voor adviezen voor het instellen. Je kan ons gerust laten weten of je hiermee uitkomt.

https://bit.ly/2XuP6XG

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
wilgro666
Student
Opties

bedankt voor het meedenken, maar ik heb inmiddels gebruik gemaakt van de omruil garantie , en ben weer terug bij mijn vertrouwde Sony Bravia 77''

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Wilgro,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe Samsung televisie! De juiste beeldinstellingen vinden is natuurlijk erg belangrijk voor een prettige kijkervaring. Ik help je graag. De juiste beeldinstelling voor elk programma kan per persoon verschillen. Om voor jou de beste instelling te vinden is om te experimenteren. Zie e.v. de onderstaande link voor adviezen voor het instellen. Je kan ons gerust laten weten of je hiermee uitkomt.

https://bit.ly/2XuP6XG

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
wilgro666
Student
Opties

bedankt voor het meedenken, maar ik heb inmiddels gebruik gemaakt van de omruil garantie , en ben weer terug bij mijn vertrouwde Sony Bravia 77''