op 07-02-2021 03:36 AM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-02-2021 01:07 PM
Hi @max maximus,
Kun je mij een privebericht sturen met jouw mailadres?
We hebben een box gevonden, echter kunnen we deze niet 100% testen. Wel bestaat de kans dat deze naar behoren werkt. Zo niet, dan zal het moederbord vervangen moeten worden. De kosten daarvan vallen een stuk lager uit dan het vervangen van de box 😉
op 07-02-2021 09:28 AM
Goedemorgen @max maximus ,
Dit is wel heel erg vervelend! Op de onderdelensite van Samsung is hij ook niet te vinden:
https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/qe85q950tslxxn.htm?popular=yes
Ik zag dat je je vraag ook al op https://www.c4forums.com/topic/37061-one-connect-box-lost/ hebt uitgezet.
De link naar eBay leidt ook tot niets. Vreemd is dat Support wel het typenummer weet. Zelf ook aan het speuren geweest en ook niets kunnen vinden.
Het lijkt mij dat het niet onvindbaar moet zijn. Het enige wat rest, is waarschijnlijk een grote speurtocht..
op 08-02-2021 11:16 AM
Hi @max maximus,
Mocht het niet lukken, dan kunnen we ook een reparatieverzoek indienen, dan zal de monteur een nieuwe One Connect Box meenemen!
Laat het even weten 👍
op 08-02-2021 03:05 PM
Beste Bruce
is het mogelijk dat je mij belt of kan ik je bellen ? praat makkelijker
op 08-02-2021 03:59 PM
Is Samsung niet wettelijk verplicht onderdelen aan te bieden ? dit toestel is nog geen 1 jaar oud
Ik weet wel dat ik stom ben geweest om zo'n apparaat te verliezen maar had andere zaken aan mijn hoofd en het is menselijk, ik wil het apparaat gewoon kopen maar kan gewoon niet en via de reparatie procedure moet ik reparatie kosten (die er niet zijn) en voorrij kosten betalen en ook nog eens de kosten van het apparaat, ik vindt dat Samsung hier best wel stukje service en coulance kan aanbieden en het apparaat niet voor een volle mep aanbieden, heb al vindt ik genoeg betaald voor de tv.
op 09-02-2021 07:44 AM
Is Samsung niet wettelijk verplicht onderdelen aan te bieden ? dit toestel is nog geen 1 jaar oud
Ik weet wel dat ik stom ben geweest om zo'n apparaat te verliezen maar had andere zaken aan mijn hoofd en het is menselijk, ik wil het apparaat gewoon kopen maar kan gewoon niet en via de reparatie procedure moet ik reparatie kosten (die er niet zijn) en voorrij kosten betalen en ook nog eens de kosten van het apparaat, ik vindt dat Samsung hier best wel stukje service en coulance kan aanbieden en het apparaat niet voor een volle mep aanbieden, heb al vindt ik genoeg betaald voor de tv.
op 09-02-2021 01:07 PM
Hi @max maximus,
Kun je mij een privebericht sturen met jouw mailadres?
We hebben een box gevonden, echter kunnen we deze niet 100% testen. Wel bestaat de kans dat deze naar behoren werkt. Zo niet, dan zal het moederbord vervangen moeten worden. De kosten daarvan vallen een stuk lager uit dan het vervangen van de box 😉
op 09-02-2021 08:26 PM - laatst bewerkt op 10-02-2021 09:16 AM door BruceH
-
op 09-02-2021 09:01 PM
Goedenavond @max maximus ,
Zou je misschien hier je e-mailadres willen weghalen? Dit is een openbaar forum waarin iedereen mee kan lezen.
Denk aan je privacy. Bruce had gevraagd om dit in een privébericht door te geven. Hierbij een link om hem een PB te sturen:
https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/121469
Thanks!
op 10-02-2021 12:29 AM
Hoi Dick
Thnx idd was niet handig maar ik wist niet hoe ik een pb kon sturen en weet ook niet hoe ik mijn bericht kan verwijderen, staat niet tussen de opties een optie verwijderen
Mvgr