Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

One connect box niet verkrijgbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2021 03:36 AM)
471 Weergaven
max maximus
Apprentice
Opties
Hoi
Tijdens afgelopen drukke periode met verbouwen en verhuizen zijn we helaas ons Samsung one connect box en afstandsbediening kwijtgeraakt en dat is balen. Heb Samsung gebeld maar die kan mij niet helpen de box is niet verkrijgbaar bij hun, ze zeggen dat ik het bij de dealer moet proberen, maar die zegt dat hij het ook niet los kan krijgen via Samsung ze zijn niet bestelbaar

Ja ik weet het dat is stom van ons om zo iets kwijt te kraken en we balen daar hartstikke van maar om ons nu zo hard daarvoor te straffen vindt ik niet klant vriendelijk, een tv van bijna 10K is nu onbruikbaar door een simpel kastje 

Het gaat om een samsung QLED 8K 85 inch QE85Q950TSLXXN (2020)
De box die ik moet hebben volgens samsung is BN91- 21923D

Ik hoop via deze weg dat iemand ons kan helpen want we zijn ten einde raad
ben al dagen aan het bellen en zoeken maar te vergeefs

Mvgr
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @max maximus,

Kun je mij een privebericht sturen met jouw mailadres?

We hebben een box gevonden, echter kunnen we deze niet 100% testen. Wel bestaat de kans dat deze naar behoren werkt. Zo niet, dan zal het moederbord vervangen moeten worden. De kosten daarvan vallen een stuk lager uit dan het vervangen van de box 😉

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @max maximus ,

Dit is wel heel erg vervelend! Op de onderdelensite van Samsung is hij ook niet te vinden:

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/qe85q950tslxxn.htm?popular=yes

Ik zag dat je je vraag ook al op https://www.c4forums.com/topic/37061-one-connect-box-lost/ hebt uitgezet.

De link naar eBay leidt ook tot niets. Vreemd is dat Support wel het typenummer weet. Zelf ook aan het speuren geweest en ook niets kunnen vinden.

Het lijkt mij dat het niet onvindbaar moet zijn. Het enige wat rest, is waarschijnlijk een grote speurtocht..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @max maximus,

Mocht het niet lukken, dan kunnen we ook een reparatieverzoek indienen, dan zal de monteur een nieuwe One Connect Box meenemen!

Laat het even weten 👍

rsz-846676
max maximus
Apprentice
Opties

Beste Bruce

is het mogelijk dat je mij belt of kan ik je bellen ? praat makkelijker 

0 Likes
max maximus
Apprentice
Opties

Is Samsung niet wettelijk verplicht onderdelen aan te bieden ? dit toestel is nog geen 1 jaar oud

Ik weet wel dat ik stom ben geweest om zo'n apparaat te verliezen maar had andere zaken aan mijn hoofd en het is menselijk, ik wil het apparaat gewoon kopen maar kan gewoon niet en via de reparatie procedure moet ik reparatie kosten (die er niet zijn) en voorrij kosten betalen en ook nog eens de kosten van het apparaat, ik vindt dat Samsung hier best wel stukje service en coulance kan aanbieden en het apparaat niet voor een volle mep aanbieden, heb al vindt ik genoeg betaald voor de tv.

0 Likes
max maximus
Apprentice
Opties

Is Samsung niet wettelijk verplicht onderdelen aan te bieden ? dit toestel is nog geen 1 jaar oud

Ik weet wel dat ik stom ben geweest om zo'n apparaat te verliezen maar had andere zaken aan mijn hoofd en het is menselijk, ik wil het apparaat gewoon kopen maar kan gewoon niet en via de reparatie procedure moet ik reparatie kosten (die er niet zijn) en voorrij kosten betalen en ook nog eens de kosten van het apparaat, ik vindt dat Samsung hier best wel stukje service en coulance kan aanbieden en het apparaat niet voor een volle mep aanbieden, heb al vindt ik genoeg betaald voor de tv.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @max maximus,

Kun je mij een privebericht sturen met jouw mailadres?

We hebben een box gevonden, echter kunnen we deze niet 100% testen. Wel bestaat de kans dat deze naar behoren werkt. Zo niet, dan zal het moederbord vervangen moeten worden. De kosten daarvan vallen een stuk lager uit dan het vervangen van de box 😉

rsz-846676
0 Likes
max maximus
Apprentice
Opties

-

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @max maximus ,

Zou je misschien hier je e-mailadres willen weghalen? Dit is een openbaar forum waarin iedereen mee kan lezen.

Denk aan je privacy. Bruce had gevraagd om dit in een privébericht door te geven. Hierbij een link om hem een PB te sturen:

https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/121469

Thanks!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
max maximus
Apprentice
Opties

Hoi Dick

Thnx idd was niet handig maar ik wist niet hoe ik een pb kon sturen en weet ook niet hoe ik mijn bericht kan verwijderen, staat niet tussen de opties een optie verwijderen 

Mvgr