op 11-08-2024 07:21 PM
De TV direct bij Samsung gekocht anderhalve week geleden. Ik heb al contact gehad met de online helpdesk van Samsung. De bewegingssensor zou goed functioneren. De Art-functie schakelt echter niet automatisch aan uit of bij instelling op 5 minuten en sensitiviteit hoog. Alle eco instellingen uitgezet. Alle updates gedraaid. De nachtfunctie met lichtsensor werkt wel. De helpdeskmedewerker dacht dat de sensor midden onder de TV zat en uitklapbaar is. Daar is echter geen sensor te bekennen (wel rechtsonder waar in ieder geval een lichtsensor zit). Daarnaast stelde hij dat ik een gedachtefout maakte. Ik stel namelijk de Art-functie handmatig in door eenmaal kort op de power knop te drukken. Dan zou volgens de medewerker de Art-functie nooit in de slaapfunctie gaan. De slaapfunctie was bedoeld om bij geen beweging in de kamer bij TV kijken over te springen naar de Art-functie. Mijn stelling was dat dit niet blijkt uit de reclamefilmpjes voor The Frame. Daar zie je de TV aan- en uitspringen in de Art-functie wanneer iemand de kamer verlaat of betreedt. Helaas is het probleem dus nog niet opgelost. Ik zou wel graag willen dat de slaapfunctie goed werkt met de bewegingssensor. Op internet lees ik meerdere berichten over problemen met de bewegingssensor die niet lijkt te werken.
op 15-08-2024 12:08 PM
Hallo @EMG67,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Frame helemaal up-to-date en had je al een "Hulp op Afstand" service gehad? MIjn collega logged dan in op jouw Frame en gaat dan samen met jou de instellingen na en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay
op 19-08-2024 09:25 AM
The Frame is up to date en "hulp op afstand" heeft ook al plaatsgevonden. De sensor zou goed werken, echter de TV gaat in kunststand niet uit. Ik ben nu aan het testen met een lage sensitiviteit voor de bewegingssensor. Wellicht dat dat een oplossing is.
op 19-08-2024 11:09 AM
op 05-12-2024 07:59 AM
I heb dit probleem ook, en bij mij werkt de nachtfunctie ook niet. Betreft een 2024 The Frame 65"
06-12-2024 01:46 PM - bewerkt 11-12-2024 06:02 PM
Hallo @DataMart,
Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Kan je voor de zekerheid ook een "Hulp op Afstand" doen? Wellicht lukt het het bij jou wel zo om het te herstellen.
Met groet,
Ajay