Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab s6 lite S pen tip/nib

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2023 09:27 PM)
141 Weergaven
Jacinta121
Student
Opties

Hoi! 

Ik heb sinds donderdag een Tab s6 lite. Tot zo ver super tevreden. Helaas heb ik wel gemerkt dat de tip van mijn S pen nu al een beetje aan het rafelen is? Ik gebruik de tablet om aantekeningen en tekeningen te maken voor mijn opleiding dus ik had ook wel verwacht dat dit zou gebeuren, alleen niet zo snel haha. 

Nu is mijn vraag is: Kan ik deze pen tipjes ergens kopen? Ik kan deze voor de nieuwe S pen nergens vinden en het enige wat ik er over vond zijn engelse berichten die nieuwe tips toegestuurd hebben gekregen van Samsung. 

43 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @InternetFeitje & @Marjannn, goedemiddag.

Wij hebben de Pen tips voor de S-pen niet zelf meer, wel kan je deze bij verschillende partijen bestellen. Het artikelnummer van de Pen tips is GH81-21783A

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Epas
First Poster
Opties
@MartijnK Hier hetzelfde probleem. Gebruik de S pen nu twee maanden en nu al rafelen en geen spare tips meegeleverd bij mijn S6 lite...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Epas, goedemiddag.

Omdat wij de tips niet zelf verkopen heb ik hier het onderdeelnummer gedeeld, je kan de tips dan wel bij een andere aanbieder kopen. Het artikelnummer van de Pen tips is GH81-21783A

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
nielspet
First Poster
Opties

Ik heb ook dit probleeem nog steeda. Waar kan ik er op dit moment goede vinden die origineel zijn? alvast super hard bedankt.

0 Likes