op 01-06-2020 10:55 AM
Ik heb een Samsung Tablet GT-P5110
Als ik hem aan de originele oplaadkabel leg, dan gaat hij aan, maar blijft hangen in startscherm zwart/wit waar Samsung staat. Verder gaat hij niet.
hard reset volumeknop en aan/uit knop, reageert hij niet op.
Wat kan ik doen??
Altijd netjes behandeld, niet gevallen oid.
op 02-06-2020 03:35 PM
Hey @marjootje83,
Welkom op de Community!
Kun je hem proberen in te schakelen en vervolgens de volume - en de powerknop ingedrukt houden? Vervolgens zou de tablet opnieuw moeten opstarten. Hoe gaat dat?
op 02-06-2020 03:51 PM
Hallo, dat heb ik al geprobeerd. Dan komt het groene Android mannetje in beeld totdat de batterij leeg is. Dit lukt dus niet...
op 02-06-2020 04:00 PM
dan wederom weer volume- en aan/uit ingedrukt houden. dit was de oude methode waarbij je het 2 keer achter elkaar moest doen de knoppen combinatie.
op 02-06-2020 04:09 PM
Helaas blijft dan het logo in beeld
op 02-06-2020 04:17 PM
Wat je kan proberen is flashen via Odin. mocht je daar niet bekend mee zijn adviseer ik je het niet zelf te doen en laat hem dan flashen bij een van de serivce punten.
op 18-06-2020 07:28 AM
Maar als je wilt flashen via Odin, Moet je je tablet wel áán kunnen zetten tot een scherm dat je een exe bestand kunt selecteren..... Dat lukt niet
op 18-06-2020 01:57 PM
ODIN is een hulp programme voor op de pc waarmee je MD5 bestanden kunt schrijven (flashen) naar het toestel. Het toestel dient wel in download mode gezet te worden.
Dit doe je door volume omlaag en aan/uit knop ingedrukt te houden.
Het scherm dat dient te krijgen ziet er zo uit.
Heb je ooit wel eens een toestel geflashed?
op 21-07-2020 11:14 AM
Ik ben naar Maastricht gegaan met tablet, ik dacht dat daar een servicepunt lag aan de Grote Gracht.
Maar ter plekke kon ik het niet vinden.
Waar zijn die servicepoints? Ik kan er nu enkel 3 vinden nog in Nederland.
Als ik tablet oplaad, met welke lader ook ( origineel ) wordt die warm.
Tablet gaat paar seconden aan, zie dan een batterijtje.
Vervolgens piept hij, dat de accu bijna leeg is en .. hoep: alweer leeg terwijl hij net opgeladen zou moeten zijn.
op 21-07-2020 11:20 AM
De Vodafone winkels, waaronder in Maastricht, is sinds dit jaar geen service punt meer.
Momenteel zijn alleen Rotterdam, Amsterdam en Utrecht samsung's eigen service locaties en ede en Haarlem zijn partners.