Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Tab A8 doet uit zichzelf dingen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-05-2025 03:41 PM)
353 Weergaven
Loesy
Pioneer
Opties
Goedenmiddag, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb mijn Samsung A8 tablet al gerest en terug gebracht naar fabrieksgarantie omdat hij soms zomaar ineens uit zichzelf schermen opent, naar mijn laatste handelingen gaat etc. Echt heel erg vreemd.
Ik heb al van alles nagekeken, Talkback opties allemaal uitgezet bij toegankelijkheid zodat ik zeker weer dat er niets aanstaat wat invloed kan hebben.
Wie heeft dit al eens meegemaakt en wat kan ik er nog meer aan doen dan wat ik al heb gedaan. Alles opnieuw geïnstalleerd. 
Vind het echt heel bijzonder vreemd. Lijkt wel te spoken in de tablet.

Ik hoop dat iemand serieus even kan reageren, het is irritant dat ik het niet kan vinden wat het is.

Alvast bedankt, Vriendelijke groeten

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Loesy,

Nog gefelicteerd met de aankoop van jouw Tab A8. Ik help je graag verder hiermee. Aangezien je alles opnieuw hebt geïnstalleerd kunnen we op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust laten weten op de service heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Niwor
Journeyman
Opties
Is het steeds de zelfde "handeling" die de tablet zelf doet of verschillende?
0 Likes
Loesy
Pioneer
Opties
Verschillende, als ik bv in de instellingen ben dan floept hij heen en weer naar opties waar ik al even daarvoor ben geweest of opeens staat de inhoud google account ervoor etc. Zo vreemd.
Loesy
Pioneer
Opties
Ik heb er wel korte video van maar helaas kan ik die hier niet laten zien.
Niwor
Journeyman
Opties
Loesy
Pioneer
Opties
Dankje maar dat is het niet. Het is een schone tablet als nieuw.
Hij gooit allerlei dingen open, als hij dat dan doen dan staan er opeens wel 20 of meer apps, tabbladen open.
Heb dit nog nooit meegemaakt.
Niwor
Journeyman
Opties
Echt heel vreemd. Ik kan je hier helaas dan niet verder mee helpen. Ik hoor het graag als je een oplossing gevonden hebt. Succes in ieder geval!
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Loesy,

Nog gefelicteerd met de aankoop van jouw Tab A8. Ik help je graag verder hiermee. Aangezien je alles opnieuw hebt geïnstalleerd kunnen we op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust laten weten op de service heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes