02-06-2020 02:27 PM - bewerkt 02-06-2020 02:29 PM
Ik heb mijn tablet bij Samsung ter reparatie aanboden. Vervangen van een scherm zou mij maximaal 300 euro aan reparatie kosten. Van het bedrijf waarmee Samsung samenwerkt (Dynafix), krijg ik een email dat mijn tablet niet gemaakt kan worden, als reden geven ze aan dat de reparatie duurder is dan de waarde van mijn toestel. Ik heb het met een deskundige reparatieservice gesproken, die vertelden mij dat het niet klopt wat Dynafix als reden aangeeft. Het vervangen van het scherm zou het probleem moeten oplossen, kosten 269 euro... Aan onderzoekskosten heb ik 36,40 euro betaald. Ik denk dat ze niet eens moeite hebben genomen om het te repareren. Lekker makkelijk geld verdienen. Ik baal er zo van, ik vertrouw volledig op de goede service van Samsung, ik vind alleen heel jammer dat ze met zulke oplichters samenwerken. Ik zou graag de gemaakte kosten terug willen zien, omdat het toch voor een redelijk prijs gemaakt kan worden.
op 02-06-2020 03:51 PM
hebben ze jou een specificatie gegeven met wat er vervangen zou moeten worden?
want misschien was er meer defect aan het toestel dan enkel het scherm.
op 02-06-2020 04:24 PM
Nee helemaal geen specificatie van de onderdelen die eventueel vervangen moeten worden. Alleen een prijsopgave van de onderzoekskosten.
op 02-06-2020 04:53 PM
mocht je het er niet mee eens zijn kan je altijd nog een second opinion aanvragen in een van de service centers.