Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab s6 lite S pen tip/nib

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2020 12:20 PM)
7316 Weergaven
Jacinta121
Student
Opties

Hoi! 

Ik heb sinds donderdag een Tab s6 lite. Tot zo ver super tevreden. Helaas heb ik wel gemerkt dat de tip van mijn S pen nu al een beetje aan het rafelen is? Ik gebruik de tablet om aantekeningen en tekeningen te maken voor mijn opleiding dus ik had ook wel verwacht dat dit zou gebeuren, alleen niet zo snel haha. 

Nu is mijn vraag is: Kan ik deze pen tipjes ergens kopen? Ik kan deze voor de nieuwe S pen nergens vinden en het enige wat ik er over vond zijn engelse berichten die nieuwe tips toegestuurd hebben gekregen van Samsung. 

Spring naar oplossing
43 Antwoorden
blueznl
First Poster
Opties

@Stef1411  schreef:

Het ziet er inderdaad naar uit dat ze niet standaard mee geleverd worden maar mocht je ze willen bestellen online kan je hem vinden onder partnummer GH98-44781A deze kan je ook eventueel halen bij een service center. Kan zijn dat ze dan eerst besteld moeten worden.

Dat is een interessant antwoord, maar waar zou je ze dan moeten bestellen? Link?

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Je kan hem bestellen bij https://www.replacedirect.nl/product/p1045225/samsung-galaxy-note10-s-pen-tips-zwart/pn/gh98_44781a....

je kan ze ook halen bij de service centers.

PietjePuk123
Apprentice
Opties

Heel verwarrend allemaal. Ik krijg van de Service afdeling dan te horen dat ze niet te koop zijn in de Samsung webshop, dan weer dat ze wel verkrijgbaar zijn bij de Service points (Je zou maar in Maastricht of Groningen wonen..), maar dan wel besteld moeten worden (hoe dan?). Toen werd ik naar 'de grotere telefoon aanbieders' gestuurd zoals Coolblue. Maar die weten van niets. Van het kastje naar de muur dus maar. Brr... 

0 Likes
PietjePuk123
Apprentice
Opties

Die link is handig. Eindelijk een plek waar je de originele tips kunt krijgen.

Die Service Centers zijn alleen een optie als je in (de buurt van) Amsterdam Utrecht of Rotterdam woont.

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@PietjePuk123 Alsjeblieft! mocht je een keer in de buurt van utrecht zijn, wij hebben ze op voorraad liggen. zowel de zwarte set als wit. het verschil tussen de 2 is enkel de kleur de werking is hetzelfde.

blueznl
First Poster
Opties

> GH98-44781A Samsung Galaxy Note10 S-Pen Tips - Zwart

Dus eigenlijk is het gewoon dezelfde tip als die van de Note10?

Okay...

Dan om deze thread helemaal compleet te maken: waar hebben jullie eigenlijk de adressen van de service centers vandaan?

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@blueznl Klopt helemaal. 

via https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/bezoek-servicelocatie/ kan je onze service locaties zien. tot nu toe alleen nog utrecht, amsterdam en rotterdam.

0 Likes
Henjo62
Student
Opties
waarom kan ik geen tablet online kopen zo raar
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Excuus @Henjo62

Wat bedoel je precies? Je kunt online uiteraard een tablet aanschaffen.. 

0 Likes
Henjo62
Student
Opties
ik ben er mee bezig geweest ga straks nieuwe poging wagen
0 Likes