02-06-2020 12:20 PM - bewerkt 02-06-2020 07:40 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi!
Ik heb sinds donderdag een Tab s6 lite. Tot zo ver super tevreden. Helaas heb ik wel gemerkt dat de tip van mijn S pen nu al een beetje aan het rafelen is? Ik gebruik de tablet om aantekeningen en tekeningen te maken voor mijn opleiding dus ik had ook wel verwacht dat dit zou gebeuren, alleen niet zo snel haha.
Nu is mijn vraag is: Kan ik deze pen tipjes ergens kopen? Ik kan deze voor de nieuwe S pen nergens vinden en het enige wat ik er over vond zijn engelse berichten die nieuwe tips toegestuurd hebben gekregen van Samsung.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-07-2020 05:02 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Stef1411 schreef:
Het ziet er inderdaad naar uit dat ze niet standaard mee geleverd worden maar mocht je ze willen bestellen online kan je hem vinden onder partnummer GH98-44781A deze kan je ook eventueel halen bij een service center. Kan zijn dat ze dan eerst besteld moeten worden.
Dat is een interessant antwoord, maar waar zou je ze dan moeten bestellen? Link?
op 12-07-2020 06:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Je kan hem bestellen bij https://www.replacedirect.nl/product/p1045225/samsung-galaxy-note10-s-pen-tips-zwart/pn/gh98_44781a....
je kan ze ook halen bij de service centers.
op 13-07-2020 02:49 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Heel verwarrend allemaal. Ik krijg van de Service afdeling dan te horen dat ze niet te koop zijn in de Samsung webshop, dan weer dat ze wel verkrijgbaar zijn bij de Service points (Je zou maar in Maastricht of Groningen wonen..), maar dan wel besteld moeten worden (hoe dan?). Toen werd ik naar 'de grotere telefoon aanbieders' gestuurd zoals Coolblue. Maar die weten van niets. Van het kastje naar de muur dus maar. Brr...
op 13-07-2020 02:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Die link is handig. Eindelijk een plek waar je de originele tips kunt krijgen.
Die Service Centers zijn alleen een optie als je in (de buurt van) Amsterdam Utrecht of Rotterdam woont.
op 13-07-2020 02:52 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@PietjePuk123 Alsjeblieft! mocht je een keer in de buurt van utrecht zijn, wij hebben ze op voorraad liggen. zowel de zwarte set als wit. het verschil tussen de 2 is enkel de kleur de werking is hetzelfde.
op 13-07-2020 05:48 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
> GH98-44781A Samsung Galaxy Note10 S-Pen Tips - Zwart
Dus eigenlijk is het gewoon dezelfde tip als die van de Note10?
Okay...
Dan om deze thread helemaal compleet te maken: waar hebben jullie eigenlijk de adressen van de service centers vandaan?
op 13-07-2020 05:54 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@blueznl Klopt helemaal.
via https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/bezoek-servicelocatie/ kan je onze service locaties zien. tot nu toe alleen nog utrecht, amsterdam en rotterdam.
op 30-11-2020 10:53 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken

op 01-12-2020 03:38 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer