Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab s6 lite S pen tip/nib

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2021 10:49 AM)
2416 Weergaven
Jacinta121
Student
Opties

Hoi! 

Ik heb sinds donderdag een Tab s6 lite. Tot zo ver super tevreden. Helaas heb ik wel gemerkt dat de tip van mijn S pen nu al een beetje aan het rafelen is? Ik gebruik de tablet om aantekeningen en tekeningen te maken voor mijn opleiding dus ik had ook wel verwacht dat dit zou gebeuren, alleen niet zo snel haha. 

Nu is mijn vraag is: Kan ik deze pen tipjes ergens kopen? Ik kan deze voor de nieuwe S pen nergens vinden en het enige wat ik er over vond zijn engelse berichten die nieuwe tips toegestuurd hebben gekregen van Samsung. 

43 Antwoorden
blueznl
First Poster
Opties

Het is hetzelfde type als op een heleboel andere Samsung devices.

Tablet S3 T820 T825/S4 T830 T835 Galaxy Note8/9 Tablet S3/4 / S6 / S6 Lite.

Meet een beetje geluk krijg je een setje van de Samsung service desk. Andere even op Amazon kijken.

Pas wel op dat je ze niet afbreekt!

0 Likes
Janine06
First Poster
Opties
Ik heb precies dit zelfde probleem. Wat moet ik nu doen?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DemiVK, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

Als je mij een privé berichtje stuurt, help ik je hier graag verder mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Kayen_Z
Apprentice
Opties
De pagina geeft blijkbaar aan dat het product niet meer verkrijgbaar is, zijn er nog verdere mogelijkheden om deze pen tips te halen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Kayen_Z

Welkom op de Samsung Community!

Als je mij een privé berichtje stuurt, help ik je hier graag verder mee.

Groeten,

Martijn

Clover6
Explorer
Opties
Hoi, ik heb sinds enkele dagen een Tab S6 lite. Tot nu pech gehad .... de eerste teruggestuurd omdat er een fabrieksfout in de rand zat. Keurig een nieuwe ontvangen. Bij de nieuwe tablet heeft de punt van de s pen (niet gevallen, nauwelijks gebruikt) speling en ik kon die zelfs stukje terug duwen omdat de punt er bijna uitviel. Ben bang dat deze gebroken is .... zit daar garantie op?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemiddag, @Clover6

Stuur mij anders een privé bericht, dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen hierin.

Groeten,

Martijn

Members_P4508oZ
First Poster
Opties

Ik ben op dit moment ook naarstig op zoek naar vervangende tips voor mijn styluspen bij mijn s6 lite. Waar kan ik deze vinden?

0 Likes
InternetFeitje
Explorer
Opties
Ik heb het exacte zelfde probleem. Ik doe animeer werk en daarbij teken ik veel op mijn s6 lite. Mijn punt van de s pen lijkt helemaal zacht en zwart geworden. Heb je antwoord gekregen waar je ze kan halen?
0 Likes
Marjannn
First Poster
Opties
Ik heb precies hetzelfde probleem, weet iemand waar ik een nieuw tipje kan kopen voor mijn tablet?
0 Likes