Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S20 ultra trage internet verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2021 04:10 PM)
677 Weergaven
Ismail84
Pioneer
Opties

Sinds een tijdje, weet niet sinds wanneer, de laatste update? of sinds 5G 'actief' is? heb ik buitenshuis, dus wanneer de 4G of de 5G actief is soms op willekeurige momenten erg trage verbinding met het internet. Het is heel vreemd, als ik bijvoorbeeld YouTube zit te kijken dan stopt de video om de tijd en gaat weer verder of het versturen van foto's of video's gaan erg langzaam, of het laden van content van apps duurt ontzettend lang. Om hier uit te komen doe ik dan data uit en aan, soms helpt dit soms niet. Soms het uit en aanzetten van de telefoon helpt ook. Voorheen had ik hier nooit last van. Het is echt van de laatste weken en het is erg vervelend. Hebben anderen ook dit soort problemen of wat kun je er tegen doen?

0 Likes
17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Reset je netwerk instellingen dat gaat of werken of niet werken. Als het werkt mooi als het niet werkt misschien even je providor bellen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DickKoster
MegaStar
Opties

De providor bellen. Soms werkt dat, maar soms ook niet..

^Jowie..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
SjorsK
Maestro
Opties

5G is overigens nog niet overal actief en het kan zelfs zo zijn (afhankelijk van provider) dat je hier een meerprijs voor moet betalen.

Verder zal het mij niet verbazen als nog niet elke provider het aanbied.

RobinHofman
Explorer
Opties
Samsung s21 5g hebben met kpn een probleem volgens kpn zitten ze samen met Samsung aan de tafel voor een oplossing. Ik heb hier ook last van.
0 Likes
Ismail84
Pioneer
Opties
Eerlijk gezegd heb ik het nog steeds last van op mijn s20. Wat mij opvalt is dat ik soms zelfs niet kan bellen of gebeld worden terwijl ik gewoon bereik heb volgens mijn mobiel. En dat traagheid wat ik beschreef is nog steeds het geval. Ik moet mijn telefoon op vliegtuigstand en weer van af zetten om te kunnen bellen. Probleem is dat je het pas merkt, als je gaat bellen. Ik zit op t-mobile. Je kunt zeggen doe dit doe dat. Het helpt niet. Verbinding is trager dan op mijn ouwe s6. De apps zoals telegraaf, nu, nos, enz laden de artikelen 1 voor 1 op 5g.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ismail84, goedemiddag.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Test het eens in de Veilige Modus. Hier lees je hoe je de veilige modus op je telefoon start, apps van derden worden dan tijdelijk uitgeschakeld: https://bit.ly/376EUay

Heb je op jouw Samsung Galaxy S20 een back-up teruggezet van jouw vorige telefoon? Wanneer je dit in de Veilige modus niet ervaart, zet je telefoon dan terug naar de fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back-up van je gegevens maar zet deze niet direct terug en installeer de apps één voor één via de PlayStore.

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test. Hoe is het resultaat?

Heb je bij je provider ook al eens een nieuwe SIM-kaart aangevraagd, dit kan ook een oorzaak zijn.

Maakt dit allemaal geen verschil meld dan je telefoon aan voor een reparatie. Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Ismail84
Pioneer
Opties
Backup terugzetten en fabriek instellingen hebben niet geholpen. Test diagnose vindt geen problemen. Laatst had ik buitenshuis weer enorme trage internet. Het enige wat uiteindelijk heeft geholpen is de telefoon opnieuw starten. Er zijn 2 verschillende problemen: zeer trage internet en geen bereik zonder dat je het weet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je hierover ook al contact gehad met jouw provider? En kun je dit anders eens uittesten met een SIM-kaart van een andere provider?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ismail84
Pioneer
Opties
Ik zal mijn provider ook eens vragen. Vandaag had ik blijkbaar ook geen bereik terwijl ik gewoon volledige bereik had volgens mijn telefoon. Ik kreeg een sms dat ik een voicemail bericht had. Ik heb eerst data uit en aan gezet en teruggebeld en kreeg de vraag of mijn telefoon uit stond.
0 Likes