Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Plotseling "alarm"

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2020 09:18 PM)
2740 Weergaven
Rvdl1
First Poster
Opties

Hoi,

Sinds een paar dagen gaat er op een willekeurig tijdstip een alarm af.

Geen rustig deuntje of piepje,maar vergelijkbaar met NL-alert / noodmelding. Het is niet uit te zetten, alleen toestel opnieuw opstarten helpt.

Wie herkent dit en wie weet hoe ik dit kan stoppen?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rvdl1,

Welkom op de Community.

Hmm, dat is een lastig raadsel 😅 Heb je onlangs nieuwe apps geïnstalleerd waar het afkomstig van kan zijn?

Kijk anders bij Instellingen -> Meldingen en zet hier alleen aan wat jij kent en waar je meldingen van wilt blijven ontvangen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
tinekek
Student
Opties
Bedankt op dit moment heb ik geen last meer het is 1 dag geweest als het weer gebeurd zal ik dit overwegen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rvdl1,

Welkom op de Community.

Hmm, dat is een lastig raadsel 😅 Heb je onlangs nieuwe apps geïnstalleerd waar het afkomstig van kan zijn?

Kijk anders bij Instellingen -> Meldingen en zet hier alleen aan wat jij kent en waar je meldingen van wilt blijven ontvangen.

rsz-846676
0 Likes
Memo63
Apprentice
Opties
Ik heb ook sinds enkele dagen last van wekker geluid. Alles staat uit helaas ik moet ook telefoon uitzetten om van af te komen
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Memo63, bedankt voor jouw bericht!

Is dit probleem ontstaan na een recente update? Heb je al eens een Soft Reset gedaan? Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Memo63
Apprentice
Opties
Klopt heb recent update gekregen. Ik denk dat de probleem zat met meldingen! Maar het rare was ook zonder visuele melding ging de alarm af. Heb vervolgens ene andere meldingen gewijzigd en tot nu toe gaat het goed.
0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Memo63,

Wat fijn dat het is opgelost, hopelijk blijft het zo! Constant een wekkergeluid wordt je ook niet heel vrolijk van.

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
0 Likes
tinekek
Student
Opties
Ik heb het nu niks helpt heb alles uit en al meerdere keren uitgeschakeld wat kan ik doen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @tinekek,

Bedankt voor jouw melding hierover tinekek. Wanneer de issue nog aanwezig is wanneer jouw toestel helemaal up-to-date is kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust op de hoogte houden of de sessie heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
tinekek
Student
Opties
Bedankt op dit moment heb ik geen last meer het is 1 dag geweest als het weer gebeurd zal ik dit overwegen